پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان فارس خبر داد.

احد فتوحی اظهار داشت: این مشوق‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با هدف فعال کردن شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم تقاضا محور، به تصویب هیئت مدیره این شرکت رسیده و تا پایان امسال اعمال می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: در بخش شهرک‌ها و نواحی صنعتی فاقد واگذاری شامل سورمق آباده، برمشور شیراز، غدیرگه نی‌ریز، انرژی‌بر لامرد، زرین‌دشت، سده اقلید، خنجشت اقلید، بیرم لارستان، حسن‌آباد اقلید، جره و بالاده کازرون، جایدشت فیروزآباد، خنج و ایزدخواست مشوق‌هایی نظیرکاهش سهم پرداخت نقدی به 5 درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به 48 ماه در نظرگرفته شده است.

وی بیان کرد: همچنین در نواحی صنعتی این گروه به شرط بهره‌برداری در برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف 90 درصد از اسناد تعهدی آنها بازگردانده می‌شود.

فتوحی از کاهش سهم پرداخت نقدی به 5 درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به 48 ماه در گروه شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیر تقاضامحور شامل سروستان 2، استهبان، اقلید2، رستم، مهر، چنارشاهیجان کازرون، میمند، فراشبند، سپیدان3، داراب، خرمبید،کوثر جهرم، بوانات و ارسنجان و اوز خبر داد و گفت: در این گروه نیز به شرط بهره‌برداری در برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف 80 درصد از اسناد تعهدی آنها بازگردانده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین درباره مشوق‌های در نظر گرفته شده برای شهرک‌های صنعتی که قبلا واگذاری داشته‌اند اما با کاهش واگذاری روبه‌رو شده‌اند گفت:در این گروه شامل اقلید1، سروستان، فسا، روزبدان فیروزآباد، قیروکارزین، لار، آباده و نورآباد نیز کاهش سهم پرداخت نقدی به 10 درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از 36 به 42 ماه در نظر گرفته شده و به شرط بهره‌برداری در برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف 70 درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران به آنها بازگردانده می‌شود.

وی با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته شده برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم تقاضامحور شامل خرامه، آباده طشک، گراش، حسن لری و پشت سنگر لار و پاسارگاد گفت: در این شهرک‌های صنعتی پرداخت سهم نقدی به 10 درصد با اقساط 42 ماهه در نظر گرفته شده و در صورت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال نیز تا سقف 60 درصد از مبلغ اسناد تعهدی به سرمایه‌گذاران بازگردانده می‌شود.

فتوحی با بیان اینکه زیرساخت‌های مورد نیاز برای واگذاری زمین در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شده است، عنوان کرد: با اختصاص این مشوق‌ها شاهد تحرک جدی در وضعیت شهرک‌های صنعتی و جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 آذر 1396، کدخبر: 1590792، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین