پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز با تشریح جزئیات نحوه بازگشایی شهربازی پادادشهر اهواز گفت: در حال حاضر احداث سه پارک شهربازی در سطح شهر در حال پیگیری است.

شعار سال: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز با تشریح جزئیات نحوه بازگشایی شهربازی پادادشهر اهواز گفت: در حال حاضر احداث سه پارک شهربازی در سطح شهر در حال پیگیری است.

حمید امیری‌فر با اشاره به دستور دادستان اهواز مبنی بر تعطیلی شهربازی پادادشهر اهواز در 14 مردادماه امسال به علت احتمال خطرآفرینی سیستم برق این شهربازی اظهار کرد: پس از صدور این دستور قضایی، ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی با نظارت شرکت توزیع نیروی برق اهواز و توسط پیمانکار شهربازی آغاز شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تقریبا تمام کارهای اساسی برای ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی پادادشهر اهواز با نظارت مستقیم و مستمر شرکت توزیع نیروی برق به اتمام رسیده و سیستم جدیدی مطابق با آخرین استانداردها جایگزین شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز افزود: تنها کار ساخت و نصب تابلوی برق شهربازی باقی مانده است، تلاش می‌شود که هر چه سریعتر شهربازی بازگشایی شود و پیش‌بینی می‌کنیم با انجام اقدامات باقی‌مانده برای بازسازی این سیستم برق حداکثر تا پایان هفته آینده شهربازی بازگشایی می‌شود.

امیری‌فر در خصوص برنامه‌های شهرداری برای توسعه پارک‌های شهربازی در سطح شهر بیان کرد: برای پوشش کل شهر اهواز و تأمین نیاز و رفاه شهروندان، باید چهار پارک شهربازی در شهر وجود داشته باشد. بنابراین احداث سه پارک شهربازی برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اکنون یک زمین 15 هکتاری برای احداث پارک شهربازی در محله کیانشهر واقع در منطقه دو اهواز، و یک زمین 30 هکتاری برای احداث پارک شهربازی مالیات در منطقه چهار اهواز مکان‌یابی شده است و احداث شهربازی در این دو منطقه در مراحل مطالعه و طراحی اولیه قرار دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز افزود: همچنین در حال مکان‌یابی برای احداث یک پارک شهربازی در منطقه هشت اهواز هستیم و با پیدا کردن یک زمین مناسب، عملیات احداث شهربازی در این کلید می‌خورد.

امیری‌فر در خصوص زمان آغاز عملیات اجرای پارک‌های شهربازی در اهواز گفت: قاعدتا فاز اول پارک‌های شهربازی کیانشهر و مالیات، حداقل باید در سال 97 به بهره‌برداری و اتمام برسد اما به طور کلی در برنامه داریم سه پارک شهربازی را تا سال 1400 در سطح شهر اهواز احداث کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت پارک‌های سطح شهر اهواز بیان کرد: تقریبا عمده پارک‌های ما مشکلات و نواقصی از جمله بحث نیمکت‌ها، روشنایی، رنگ‌آمیزی و ... دارند که در این راستا شهردار دستور داده است تا نواقص تعمیر پارک‌ها سریعا برطرف شوند. اکنون در حال برآورد و شناسایی این نواقص هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کدمطلب:969-5914-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین