پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با اشاره اینکه برای معرفی محصولات استراتژیک استان و زمینه صادرات آنها با سفیر ایران در هلند سخنانی مطرح شد گفت: مقرر شد در زمینه ایجاد نمایشگاه برای عرضه و معرفی محصولات خراسان جنوبی در هلند اقداماتی صورت گیرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی اظهار داشت: در سفر اخیر به کشور هلند با سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند دیدار کردیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این دیدار در رابطه با محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی به ویژه زرشک، عناب و زعفران بود که زمینه صادرات آن به کشورهای اروپایی نظیر هلند و لهستان مورد بررسی قرار گرفت.

عبادی افزود: جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند ضمن ابراز خرسندی از این دیدار پیشنهاداتی در این زمینه ارائه کرد که اولین گام برای صادرات این است که صادرکنندگان درخواستی مکتوب به آن سفارت ارائه دهند و در گام بعدی ما ترتیب برگزاری نمایشگاهی را در هلند ایجاد خواهیم کرد که فعالان کشاورزی خراسان جنوبی بیایند و محصولات خود را ارائه دهند که این امر می‌تواند سبب آشنایی مردم هلند با این محصولات استان خراسان جنوبی شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی یادآور شد: کشور هلند از پیشتازان کشاورزی نوین در جهان بوده است و تحقیقات خوبی در زمینه کشت و برداشت مکانیزه و بهره‌برداری بهتر زعفران در موسسات علمی و دانشگاهی هلند صورت گرفته است.

عبادی بیان کرد: این تحقیقات می‌تواند هم در بهبود کیفیت و هم کمیت موثر واقع شود که می‌توان زمینه برقراری ارتباط و همکاری را در این زمنیه ایجاد کرد اما مهمترین قدم برای تسهیل صادرات در زمینه تجارت و استفاده از فناوری‌های نوین را باید خود تجار و تولیدکنندگان بردارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: 1591304، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
کار بسیار خوبیه در جهت بهبود راندمان کاشت و برداشت این محصول
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین