پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس گفت: در سال تحصیلی جاری بیش از 600 دانش آموز دختر و پسر عشایری در قالب اردوی راهیان نور از مناطق جنگی بازدید خواهند کرد.

شعار سال: مدیر آموزش و پرورش عشایر در مراسم بدرقه دانش آموزان عشایری به مناطق جنگی گفت: جنگ درهیچ کدام از جوامع بشری پسندیده نیست و تبعات جبران ناپذیری دارد .

نجفی تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی ایران همیشه این است که هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده است و تنها در برابر تجاوزهای دشمنان جانانه و حماسی ایستادگی کرده است وافتخار مردم ایران این است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از میهن، دین، شرف و استقلال کشور از جان و مال خویش گذشتند و با ایثار و فداکاری در حفظ ارزشهای اسلامی کشور عزیزمان کوشیدند .

وی ادامه داد:اردوی راهیان نور یک اردوی فرهنگی عملیاتی است که فرهنگ دفاع مقدس را در بین کسانی که در زمان جنگ نبوده اند ترویج میدهد که این سفر معنوی باید توام با معرفت و شناخت باشد و دستاورد های آن پس از بازگشت، همچنان در زندگی دانش آموزان حفظ شود .
وی افزود ، شهیدان و جانبازان بالاترین سند افتخار این کشور هستند و همواره می بایست به اهداف ایشان توجه نمود و در زندگی به کار بست در همه دنیا تجلیل از قهرمانان جنگ وجود دارد اما در کشور ایران می بایست بهتر از همه دنیا مورد توجه باشد چون شهیدان ما قهرمانان دینی هستند که از جان خویش در راه استقلال میهن گذشتند .

وی اظهار داشت:یادمان باشد که شهدا خمیر مایه های انسجام این ملت هستند و برما واجب است که در پاسداشت دفاع مقدس و رشادت ها و دلاوری های رزمندگان عزیز بکوشیم.
در این مراسم سرهنگ افسری فرمانده سپاه عشایری استان نیز بر رعایت اصول حفاظتی و ایمنی در طول مسیر و هنگام بازدید از مناطق عملیاتی توصیه هایی ارائه کرد .
در سال تحصیلی 97-96نزدیک به 600دانش آموز دختر و پسر عشایری در مقطع متوسطه دوم و در دو مرحله از مناطق عملیاتی جنوب و در قالب اردوی راهیان نور بازدید خواهند کرد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:689994، www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین