پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای اینکه دانشجویان به نحو احسن آموزش داده شوند و شاهد دانش آموختگان بیکار نباشیم باید امکانات بیشتری به دانشگاه های برتر ارائه شود.

شعارسال:رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای اینکه دانشجویان به نحو احسن آموزش داده شوند و شاهد دانش آموختگان بیکار نباشیم باید امکانات بیشتری به دانشگاه های برتر ارائه شود.

حسن صدوق  گفت: باتوجه به محدودیت منابع بنابراین لازم است دانشگاه هایی که پیشرو هستند و استعدادهای جوانان را شکوفا می کنند امکانات بیشتری به آنها تعلق گیرد.

وی افزود: نباید شرایط به نحوی باشد که دانشجوی دکتری مجبور به کار باشد مگر اینکه کار وی متناسب با رساله و فعالیت پژوهشی وی باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مشکل اساسی دانشگاه ها این است که متناسب با نیازهای جامعه حرکت نکرده اند و موضوع ارتباط این مراکز با صنعت تا حدی کم رنگ شده است.

صدوق اظهار داشت: موضوع کم رنگ بودن ارتباط دانشگاه ها با صنعت تنها در حوزه فنی و مهندسی نیست بلکه رشته های علوم انسانی نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی عنوان کرد: دانشگاه باید در خدمت جامعه قرار گیرد اما دولت و جامعه نیز باید آمادگی لازم برای این ارتباط را داشته باشد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: اگر دولت و جامعه به همکاری دانشگاه احساس نیاز نداشته باشند نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار15آذر96،کدخبر: 4164579، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین