پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر گفت: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

شعارسال: مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر درخصوص برخی شایعات در مورد شروع بازبینی آثار متقاضی گفت: این خبر یعنی شروع بازبینی آثار توسط هیات انتخاب به هیچ وجه درست نیست و دبیرخانه آن را تکذیب می کند.

وی در همین راستا ادامه داد: به امید خدا هفته آینده جلسه معارفه هیات انتخاب آثار انجام خواهد شد و پس از آن این هیات طی برنامه ای شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول جشنواره درباره احتمال بازگشت برج میلاد به جشنواره تصریح کرد: کاخ جشنواره به برج میلاد به هیچ وجه اتفاق نخواهد افتاد. در حال حاضر برنامه‌های آماده سازی پردیس ملت برای برگزاری جشنواره شروع شده و به نوعی سینمای اهالی رسانه بدون شک پردیس ملت خواهد بود.



مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به حضور هنرمندان در پردیس ملت خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال عوامل هر فیلم در روز اکران فیلم خود به پردیس ملت آمده و علاوه بر تماشای آثار در جلسات نشست پرسش و پاسخ حضور خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 15 آذر 1396 ، کدخبر: 374324 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین