پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۸۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
در مهر ماه امسال در بین سایر استان‌های کشور بیشترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به کل مبالغ چک‌های مبادله شده در استان به ترتیب به استان‌های هرمزگان (۳۷.۸ درصد)، لرستان (۳۳.۶ درصد) و ایلام (۳۲.۸ درصد) اختصاص یافته است.

شعار سال: در مهرماه 1396، در کل کشور حدود 1.6 میلیون فقره چک به مبلغی حدود 131 هزار میلیارد ریال برگشت داده شده است که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 9.0 درصد و 1.8 درصد افزایش نشان می‌دهد.

در ماه مورد گزارش ، در استان تهران بالغ بر 535 هزار فقره چک به مبلغی حدود 70 هزار میلیارد ریال برگشت داده شد.

در ماه مورد گزارش، در کل کشور 15.7 درصد از کل تعداد چک‌های مبادله‌ای و 21.3 درصد از کل مبلغ چک‌های مبادله‌ای برگشت داده شده است.

در ماه مورد گزارش، در استان تهران 15.3 درصد از کل تعداد چک‌های مبادله‌ای و 19.3 درصد از کل مبلغ چک‌های مبادله‌ای برگشت داده شده است.

در ماه مذکور در بین سایر استان‌های کشور بیشترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به کل مبالغ چک‌های مبادله شده در استان به ترتیب به استان‌های هرمزگان (37.8 درصد)، لرستان (33.6 درصد) و ایلام (32.8 درصد) اختصاص یافته است و استان‌های گیلان (17.2 درصد)، البرز و کرمانشاه هر یک (17.6 درصد) و خوزستان (19.1 درصد) کمترین نسبت مبالغ چک‌های برگشتی به کل مبالغ چک‌های مبادله شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 15 آذر 96، کد مطلب: 1593679: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
به ضرث قاطع میتونم بگم تهران تو شهرا تو نرخ کلاهبرداریه مردم از همدیگه اوله
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
استان هایی که بیشترین نرخ چک برگشتی رو داشته نشون از این داره که اوضاع کار چقدر در آن استان ها افتضاح است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
من که میگم زیاد هم ربط نداره به این که اوصاع کار داغون باشه...من میگم جیب مردم خالی که شده هیچ کلاه هم دیگه رو هم راحت تر بر میدارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین