پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
معاون فرماندار شهرستان لنده در حرکتی زیبا در دیدار معلولان این شهرستان دست معلولان لنده را بوسید و خدمت به معلولان را یک ارزش اجتماعی و ماندگار در جامعه برشمرد.

شعار سال: پبه مناسبت روز جهانی معلولان، جمعی از مسئولان ادارت شهرستان لنده با حضور در منزل یکی از خانواده های دو معلولی این شهرستان با آنان دیدار و گفت وگو و از مسکن این معلولان بازدیدکردند.

در ادامه این برنامه بازدید مسئولان به همراه معاون فرماندار شهرستان لنده با حضور در مدرسه استثنائی شکوفه لنده از نزدیک در جریان امورات تحصیلی دانش آموزان توانخواه این مدرسه قرار گرفتند.

حسنعلی حسن پور معاون فرماندار شهرستان لنده در حرکتی زیبا در دیدار معلولان این شهرستان دست معلولان لنده را بوسید و خدمت به معلولان را یک ارزش اجتماعی و ماندگار در جامعه برشمرد.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان اداره بهزیستی، آموزش و پروش و مدرسه شکوفه به خصوص معلمان این مدرسه استثنایی گفت: با هیچ زبانی نمی توان از معلمان و خانواده های که جهت تعالی و توانمندی دانش آموزان توانخواه قدردانی کرد.

معاون فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: خدمات ارائه شده از سوی اداره بهزیستی شهرستان لنده در جهت تعالی و پیشرفت روز افزون جامعه معلولان است که امیدواریم با ارائه این خدمات شاهد توانمند سازی روز افزون معلولان باشیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار 12 آذر 96، کد مطلب: 104225 ، www. sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین