پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همایش ترویج زایمان طبیعی در راستای اهداف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایلام با محوریت چهار برنامه اعلام شده از طرف وزارت در شهرستان دره‌شهر برگزار شد.

شعار سال: علی دل‌پیشه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درایلاماظهار داشت: این همایش در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایلام با محوریت چهار برنامه اعلام شده از طرف وزارت در سالن کنفرانس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر (عج) دره شهربرگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: در این همایش ضمن بیان اهداف؛ موضوع فرزند‌آوری از نظر اسلام تبیینو ترویج زایمان طبیعی که از جمله مهم‌ترین بسته‌های طرح تحول نظام سلامت است و از ابتدای طرح در دانشگاه علوم پزشکی ایلام مورد توجه خاص قرار گرفته است. با فرهنگ سازی در زمینه ترویج زایمان طبیعی و بهبود سلامت مردم می‌توان گام‌های موثری داشته باشد.

دل‌پیشه مزایای مختلف زایمان طبیعی و عوارض سزارین برای مادر و نوزاد را بیان و همچنین تاکید کرد: سزارین باید با تشخیص پزشک و در مواقع ضروری انجام شود.

وی یادآورشد:زایمان طبیعی نیازمند مشارکت فعال مادر بوده و آمادگی ذهنی مادر باردار عامل مهمی در افزایش توانمندی مادر به انجام زایمان طبیعی است و رسالت پرسنل بهداشتی و درمانی در تلاش برای آگاه‌کردنمادران باردار به این مهم است.

در پایان با اهدای هدایایی از مادران تقدیر به‌عمل آمد و در کنار این همایش نمایشگاهی مرتبط با اهداف برنامه همایش به‌مدت دو روز فعال است که مورد بازدید مادران باردار قرار می‌گیرد. تست قند خون و کنترل فشارخون مادران باردار از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592648، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
چقدر خوبه که این زایمان طبیعی بین مردم جا بیفته! خیلی خیلی سلامت نوزاد اینطوری بیشتر حفظ میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین