پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۹۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۳
شهردار بیرجند گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه شهری این شهر تاریخی و فرهنگی فراهم شده است.

شعار سالمحمدعلی جاوید در آیین ضیافت شهرداری بیرجند با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشور در هتل جهانگردی بیرجند اظهار داشت: تبیین این فرصت‌ها با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد بیرجند می‌تواند فرصت جدیدی برای توسعه این شهر باشد.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری بیرجند از هرگونه سرمایه‌گذاری در این شهر حمایت می‌کند.

شهردار بیرجند گفت: جذب سرمایه‌گذار و سپردن فعالیت‌ها به بخش خصوصی موجب رونق شهر شده و آمادگی داریم زمینه این سرمایه‌گذاری را فراهم شود.

جاوید با بیان اینکه شاخص‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری در بیرجند فراهم شده که یکی از آنها امن بودن این شهر است، افزود:با حمایت شورای اسلامی، سرمایه‌گذاران از بسته‌های تشویقی برخوردار می‌شوند و در این مولفه، شهرداری آمادگی هر نوع همکاری را دارد.

شهردار بیرجند گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با همکاری، همدلی و ثبات گام‌های مهمی در توسعه شهری برداشتند و معتقدیم این همکاری و همدلی به ارتقاء شاخص‌های شهری بیرجند خواهد انجامید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592900، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
ایشالا که با جذب سرمایه به تولید اشتغال منجر بشه این فعالیت ها
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین