پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷
سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از ترابری بیش از ۹ میلیون نفر سفر دریایی و تخلیه و بارگیری بالغ بر ۴ میلیون تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بنادر جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس در هشت ماهه نخست سال‌ جاری خبر داد.

شعار سال: مرتضی آسیابانپور در نشستی به تشریح تازه‌ترین گزارش آماری از عملکرد مجموعه بنادر و دریانوردی قشم در زمینه جابه‌جایی کالا و مسافر در هشت ماهه سال 96 پرداخت.

وی در ابتدای اظهاراتش به اقدامات چشمگیر صورت گرفته مربوط به ترابری مسافران دریایی در جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس اشاره کرد و ضمن اشاره به جایگاه نخست بنادر قشم در زمینه ترابری مسافران دریایی در سطح بنادر کشور، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، ترابری 9 میلیون و 166 هزار و 155 نفر سفر در این جزیره به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم به عملکرد این بنادر در خصوص جابجایی بار و کالاهای تجاری اشاره و تصریح کرد: از آغاز سال‌جاری تا ابتدای آذرماه، 4 میلیون و 152 هزار و 851 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی در بنادر این جزیره تخلیه و بارگیری شد.

وی با بیان اینکه حجم عمده این کالاها شامل 4 میلیون و 72 هزار و 136 تن مربوط به کالاهای غیر نفتی بوده است، افزود: همچنین 80 هزار و 815 تن فرآورده‌های نفتی نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بنادر قشم تخلیه و بارگیری شده است.

صادرات و واردات 192 هزار تن انواع کالا

آسیابانپور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تا ابتدای آذرماه، تخلیه و بارگیری 192 هزار و 252 تن کالاهای صادراتی و وارداتی در بنادر این جزیره به انجام رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت هشت ماهه، 112 هزار و 850 تن کالای صادراتی طی مدت یاد شده بارگیری شد و همچنین 86 هزار و 402 تن محموله های وارداتی نیز در همین دوره زمانی، تخلیه شد.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم، عمده محموله های تجاری غیر نفتی را شامل کالاهایی همچون مواد معدنی، قیر، لوازم الکترونیکی، لوازم یدکی خودرو و مواردی از این قبیل عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئولسه میلیون و 836 هزار و 131 تن کالای غیر نفتی در بنادر جزیره قشم کابوتاژ شد.

بیش از4600TEUکانتینر جابه‌جا شد

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری چهار هزار و 653 TEU کانتینر در هشت ماهه سال جاری در بنادر بهمن و کاوه خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592899، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین