پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۱
معاون استاندار گلستان گفت: در صورت موافقت رئیس سازمان بهزیستی کشور این آمادگی را داریم که نمایشگاه دائمی را در استان گلستان برای فروش و به نمایش گذاشتن دستاوردهای معلولان راه‎اندازی کنیم.

شعار سال: علی‎اصغر طهماسبی صبح امروز در همایش وحدت اقوام، معلولان و بهزیستی که با حضور رئیس سازمان بهزیستی در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: امسال هفته وحدت با هفته معلولان مصادف شد و ما این مهم را به فال نیک می‎گیریم و امید داریم وحدت در جامعه با استفاده از ظرفیت معلولان نهادینه شود.

وی به روز 16 آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی باید بیش از گذشته به معلولان ارائه خدمات بدهد و مسئولان این نظام به این سمت پیش می‎روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: در سال‎های گذشته 400 درصد رشد منابع حمایتی برای معلولان را داشتیم و با وجود محدودیت‎های مالی برای دولت بسیاری از فرصت‎ها را احصاء کردیم.

طهماسبی تاکید کرد: انتظار و توجه معلولان را می‎دانیم و از ظرفیت‎های موجود استفاده می‎کنیم و باید از ظرفیت معلولان و درخواست‎های آنها به صورت کلان در سطح کشور و خرد در سطح استان دنبال شود.

وی با بیان اینکه پیرامون مسائلی که پیشروی معلولان قرار دارد باید پیگیری‎های لازم انجام شود، یادآور شد: اگر آسیب‎های اجتماعی را حل نکنیم در حوزه‎های اجتماعی با مشکل رو به رو می‎شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان نقش فناوری را در حوزه حمایت از معلولان مهم برشمرد و گفت: معلولیت محدودیت نیست و باید از ظرفیت معلولان استفاده کنیم و براساس قانون سازمان استخدامی باید 3 درصد را در اختیار معلولان قرار داد و از این فرصت مسئولان متولی معلولان و بهزیستی استفاده می‎کند.

وی با بیان اینکه بیش از گذشته می‎توانیم از ظرفیت معلولان استفاده کنیم، تاکید کرد: در صورت موافقت رئیس سازمان بهزیستی این آمادگی را داریم که نمایشگاه دائمی را در استان گلستان برای فروش و به نمایش گذاشتن دستاوردهای معلولان راه‎اندازی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تاکید کرد: باید به معلولان این اطمینان را بدهیم که از ظرفیت آنها در جامعه استفاده می‌کنیم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز می‎توانند در مسیر قانون‎گذاری و حمایت از معلولان کمک خوبی داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592909، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین