پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
مدیرکل شیلات استان لرستان گفت: طرح پرورش ماهی در قفس در ۵ سد استان لرستان اجرایی شده و پیش‌بینی می‌شود تولید ماهی پرورشی در لرستان به بیش از ۵ هزار تن افزایش می‌یابد.

شعار سال: کیارش بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درخرم‌آباداظهار داشت: طرح پرورش ماهی در قفس، طرحی است که با اولویت تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان لرستان اجراشده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح افزود: این طرح به علت غنی شدن آب برای مصارف کشاورزی، ارزان بودن سازه‌ها و همچنین کیفیت گوشت تولیدشده با استفاده از این طرح موردتوجه قرارگرفته و مقدار تولیدات نسبت به روش‌های دیگر تولید بیشتر است.

مدیرکل شیلات لرستان عنوان کرد: طرح پرورش ماهی در قفس در حال حاضر در پنج سد استان شامل هاله، خان‌آباد، ایوشان، مروک و حوضیان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه و اجرای طرح پرورش ماهی در قفس یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اساسی در راستای ارتقا تولید و افزایش فرصت‌های شغلی به شمار می‌رود، افزود:از پنج سدی که طرح پرورش ماهی در قفس صورت گرفته است، مجموعاً هزار تن ماهی باکیفیت بالا تولید و بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل شیلات استان لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان و سدهایی که وجود دارد پیش‌بینی می‌شود مقدار تولیدات گوشت ماهی در این طرح به بیش از پنج هزار تن افزایش یابد‌.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 آذر 96، کدمطلب:1592945، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین