پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
نمیاینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امروز آمریکا با تمام هیبت و عظمتش در مقابل ملت‌های مسلمان شکست خورده است و اراده ملت‌های مسلمان آن‌ها را به خاک ذلت نشانده است.

شعار سال: آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: وحدت مسئله مهم جهان اسلام است و مسلمانان باید یک خط و یک هدف داشته باشند و لازمه سربلندی و رستگاری جامعه اسلامی در دنیا٬ وجود وحدت بین مسلمین است.

وی با اشاره به تفرقه پراکنی‌های استکبارجهانی از اول انقلاب تاکنون افزود: دشمن می‌خواست ملت ایران در کنار هم نباشند و از اول تا کنون به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم بود که آن موقع با دشمن شناسی دقیق و روشنگری امام که فرمودند« هرکجا مسلمان باشد ما دست اورا می فشاریم» و امروز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری٬ این خدعه دشمن بحمدالله خنثی شده است.

امام جمعه بجنورد با بیان این که امروز باید وحدت بین المللی داشته باشیم٬ اذعان داشت: امیدواریم مردم مسلمان دنیا٬ دوست شناس و دشمن شناس باشند و اگر این مسئله اتفاق نیافتد جامعه دچار خودزنی و پراکندگی می‌شود.

یعقوبی تصریح کرد: هدف از به وجود آوردن داعش در منطقه و همه پرسی کردستان٬ ایجاد شکاف بین مسلمان و کشورهای اسلامی بود که با هوشیاری و بیداری ملت‌ها نقش بر آب شد و بار دیگر دشمن از وحدت مسلمین مشت محکمی خورد.

نماینده ولی فقیه با توجه به مسائل پیش آمده در فلسطین و ادعای رییس جمهور امریکا مبنی بر این که قدس را پایتخت فلسطین می‌دانند گفت: امروز حواسمان باشد که قدس تنها از آن فلسطین نیست٬ بلکه قدس متعلق به تمام مسلمانان است. قدس قلب امت اسلام است و قبله اول مسلمانان، و انشالله این پیروزی نصیبمان خواهد شد و قدس را آزاد خواهیم کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز آمریکا با تمام هیبت و عظمتش در مقابل ملت‌های مسلمان شکست خورده است و اراده ملت‌های مسلمان آن‌ها را به خاک ذلت نشانده است. این را می‌شود در یمن و سوریه مشاهده کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود٬ نسل جوان را یک سرمایه عظیم اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: هر ملتی که بخواهد در برابر دشمن بایستد٬ بخواهد رشد علمی کند و در میان قدرت‌ها قد علم کند٬ باید به جوانان اهمیت بدهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کدمطلب:1595266، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
United States
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
مردم ما مردمان شریفی هستن که از گشنگی خودشون و خانوادشون دم نمیزنن امیدوارم به جای سواستفاده از این مردم بهشون افتخار کنین و براشون کار کنید تا انقلاب به هدف خودش برسه
س.د۷۶
سینا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
بله اونا رو تونستیم به خاک سیاه بکشونیم ولی اختلاس گرا و مفسدای خودمونو نه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین