پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
تصمیم جدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت‌خانه به بیت‌المقدس سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

شعار سال: امام جمعه ایلام گفت: تصمیم جدید رئیس‌جمهور آمریکا مبنی برانتقال سفارت‌خانه به بیت‌المقدس سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ، روز دانشجو را یادآور تعهد دانشجویان در قبال مسائل کشور عنوان و اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1332 ضمن محکوم کردن کودتای 28 مرداد به جهان فهماندند ملت ایران علی‌رغم فشارها و اختناق ساکت نخواهند نشست و نسبت به سرنوشت خود حساس هستند.

وی گفت: فضای دانشگاه‌های ما در طول تاریخ سیاسی قبل از انقلاب با همراهی با روحانیت پیشگام و نقش بزرگی را ایفا کردند و بعد از آن در دوران دفاع مقدس هزاران دانشجو در راه دفاع از اسلام وایران جان خود را نثار کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد: امروز دانشگاه کانون ترقی وتعالی کشور در عرصه‌های علمی است و فتح قله‌های علم و دانش و فناوری از دستاوردهای دانشگاه انقلابی است.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان سعی دارند فضای دانشگاه را سیاست‌زده کنند، در حالی که مطلوب مقام معظم رهبری و امام راحل دانشجوی سیاسی است نه دانشجوی سیاست‌زده و متاسفانه جریانی وابسته و جاده صاف‌کن دشمن می‌خواهد دانشگاه را در مقابل نظام قرار دهد اما با وجود دانشجویان متعهد و با بصیرت این نقشه‌ی آنها عملی نخواهد شد.

وی در ادامه با محکوم کردن تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس ، تصریح کرد: این اقدام سقوط رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد و ما هر روز به حکمت و حقانیت کلام امام(ره) نسبت به آمریکا و فرزند نامشروعش اسرائیل بیشتر پی خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ادامه داد:امروز بعد از 65 سال از اشغال اراضی مقدس اسلامی، شاهد بزرگ‌ترین خیانت به امت اسلامی و جهان اسلام بویژه مردم مظلوم فلسطین با همکاری مثلث آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود هستیم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اتحاد دنیای اسلام شاهد شکست این توطئه‌ی جدید باشیم.

امام جمعه ایلام در بخش دیگر خطبه‌ها با انتقاد از جریانی که خواستار حفظ برجام در عین تداوم تحریم‌ها است ، گفت: نباید دستگاه دیپلماسی خیلی روی حرف فرانسوی‌ها حساب نکند چون رئیس جمهور این کشور روی برنامه‌ی موشکی ایران متمرکز شده وشرط کرده ایران در توسعه‌ی برنامه‌ی خود در این این زمینه تجدید نظر کند که دستگاه دیپلماسی باید هوشیار باشد.

لطفی با تاکید بر اینکه اعتراض لفظی اروپا نسبت به عدم تعهد آمریکا به برجام نباید ما را گول بزند، ادامه داد: چرا طرفداران دیروز برجام که آن را فتح‌الفتوح می‌دانستند امروز از آن سخن نمی‌گویند؟ چرا اروپایی‌ها از آن بهترین استفاده‌ها را بردند اما برای ما فقط تحریم‌ها بیشتر شد و هیچ گره‌ای از اقتصاد بیمار ما باز نشد؟

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام در ادامه از علی هاشمی قهرمان ایلامی وزنه‌برداری جهان تقدیر کرد و گفت: این جوان شایسته نه تنها قهرمان شد بلکه فرهنگ و ارزش‌های اصیل اسلامی را به جهان نشان داد و مردم ایلام باید از وی بهترین استقبال را انجام دهند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: جوانانی مانند هاشمی و ملکی مایه‌ی امید و عزت ایران و ایلام هستند.

لطفی در ادامه از دریافت کنندگان تسهیلات بانکی خواست نسبت به بازپرداخت اقساط در موعد مقرر اقدام کنند تا بانک‌ها از نظر پشتوانه‌ی مالی با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش ایسنا، نمازگزاران پس از اقامه‌ی نماز در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی شرکت وبندهای بیانیه‌ی پایانی را لبیک‌گویان تایید کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کدمطلب:969-1992-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
دقیقااا همینطوره! هر اقدام تندی سقوط تندی هم در پی خودش داره! تب تند زود عرق میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین