پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
امام جمعه موقت زاهدان گفت: استکبار نمی‌تواند قدس را به نفع خود مصادره کند چراکه قدس سرزمین اصلی مردم مسلمان فلسطین و قبله اول مسلمانان است.

شعار سال: امام جمعه موقت زاهدان گفت: استکبار نمی‌تواند قدس را به نفع خود مصادره کند چراکه قدس سرزمین اصلی مردم مسلمان فلسطین و قبله اول مسلمانان است.

حجت الاسلام راهداری در خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: این اقدام تجاوزکارانه به هویت قدس و ارزش‌های مسلمانان و جهان اسلام نخواهد توانست واقعیت‌های تاریخی و حقوق مردم مظلوم فلسطین را خدشه‌دار کند.

خطیب موقت نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: همه جهانیان بدانند، همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند مساله فلسطین و آزادی قدس، همچنان مساله اول مسلمانان و جهان اسلام است و این اختلاف افکنی ها و توطئه ها نمی تواند عامل حفظ رژیم اسرائیل باشد.

راهداری خاطرنشان کرد: باوجود نفوذ صهیونیسم در ارکان قدرت و ثروت جهان، اما وعده الهی بر نابودی ظالمان و رسیدن قدرت به مستضعفان جهان در حال تحقق است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر آمریکا و اسرائیل بخواهند قبله اول مسلمین جهان را به عنوان پایتخت رژیم اشغالی اعلام کنند، همه ی مسلمین جهان آمادگی مقابله با آنان را خواهند داشت.

امام جمعه زاهدان گفت: تنها راه نابودی رژیم صهیونیستی به وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بستگی دارد و متاسفانه عده ای از مدعیان در جوامل اسلامی به جای مبارزه با این غده سرطانی با اسرائیل همسو شده اند.

به گزارش ایسنا- اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان شیعه و سنی بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی برگزار کردند و با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17 آذر 96، کدمطلب:969-1585-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین