پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ طرح ICT روستایی وجود دارد که نقطه اتصال فناوری با روستائیان است.

شعارسال: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ طرح ICT روستایی وجود دارد که نقطه اتصال فناوری با روستائیان است.

فرزاد توکلی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: در تلاش هستیم تا علاوه بر توسعه زیرساخت‌های روستایی در حوزه فناوری اطلاعات بتوانیم آن‌ها را به بازارهای اقتصادی نیز متصل کنیم.

وی با بیان اینکه این سازمان با نگاهی جدید به‌دنبال حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات است تصریح کرد: در نگرش جدید این ما هستیم که به‌دنبال صاحبان ایده و تفکر هستیم و منتظر نمی‌مانیم تا آنان به ما مراجعه کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با اشاره به اهمیت توجه به مسئله بوم‌گردی و نیز توجه ویژه استاندار گیلان به این مسئله خاطرنشان کرد: حوزه بوم‌گردی حوزه‌ای گسترده برای فعالیت استارت‌آپ‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا با روش‌های متنوع بازاریابی، بازارهای اقتصادی استان گیلان رونق و گسترش بیشتری پیدا کنند گفت: گسترش نوین به‌وجود آمده در حوزه حمل و نقل درون شهری نمونه‌ای از این گسترش‌ها است و در حال حاضر 5 شرکت در این حوزه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با اشاره به روند اجرای طرح "دیجی روستا" اعلام کرد: هدف این طرح ارائه اینترنتی محصولات تولیده شده روستائیان در حوزه صنایع دستی به اقشار مختلف مردم است.

توکلی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام ارکان لازم برای گسترش استارت‌آپ‌ها در روستاها را دارد افزود: در حال حاضر بیش از 500 طرح ICT روستایی وجود دارد که نقطه اتصال فناوری با روستائیان است و انتظار می‌رود تا فعالیت بیشتری داشته باشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 1595948، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین