پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۳۱۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان اظهار داشت: ۷ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرستان سمنان با بخش خصوصی به امضا رسید.

شعارسال: فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران با محوریت استان سمنان اظهار داشت: ۷ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرستان سمنان با بخش خصوصی به امضا رسید.

سید عباس دانایی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اداری شهرستان سمنان اظهار داشت: بالغ‌بر 52 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری استان سمنان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی ایران سمنان امضا شد که سهم مرکز استان از این همایش 7 تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بود.

وی ارزش این تفاهم‌نامه‌ها را بالغ‌بر 421 میلیون یورو اعلام کرد و افزود: یک تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به‌صورت مشترک با دو شهرستان مهدی‌شهر و سرخه نیز امضاشده است.

فرماندار سمنان در ادامه با اشاره به لزوم تدوین و اجرای سند آمایش سرزمینی بیان کرد: مراحل تدوین این سند از سوی 7 کمیته تخصصی در حال تکمیل است و به‌زودی در سمنان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی گامی مؤثر در راستای توسعه‌این شهرستان به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از توانمندی‌های طبیعی، ایجاد تعادل در نیازهای توسعه‌ای و ایجاد توسعه متوازن در تمام نقاط شهری و روستایی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در تدوین این سند است.

دانایی در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع 77 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبارات دولت در سال 96 در شهرستان سمنان خبر داد و یادآور شد: این مبلغ در بخش‌های مختلفی ازجمله اعتبارات متوازن، مدیریت بحران، اعتبارات ملی و استانی و اعتبارات تملک دارایی توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه پیگیری برای تخصیص 100 درصدی این اعتبارات در دستور کار فرمانداری قرار دارد اذعان کرد: با تخصیص این اعتبارات تحول خوبی در حوزه اقتصاد شهرستان سمنان ایجاد می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 آذر 1396، کدخبر: 1595915، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین