پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
جواد عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی که مسئولیت معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه و انسداد کل مرزهای کشور را بر عهده دارد و به سردار زلزله بم معروف است با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه روند بازسازی این مناطق را از نزدیک بازدیدکرد.

شعار سالسردار جواد عظیمی فر که سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس نیز داشته، در سال های اخیر عملکرد درخشان خود را در مبارزه با گروه های تروریستی در مناطق مرزی کشور و همچنین در خدمت رسانی به مردم زلزله زده بم نیز نشان داده است.

حرکت های جهادی وی نیز درمحرومیت زدایی، زلزله بم، آذربایجان سیل گلستان و مازندران درتاریخ این مناطق ماندگار خواهد بود.

جواد عظیمی‌فر سردار کهگیلویه و بویراحمدی که مسئولیت معاون مهندسی نیروی زمینی سپاه و انسداد کل مرزهای کشور را بر عهده دارد و به سردار زلزله بم معروف است با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه، روند بازسازی این مناطق را از نزدیک بازدیدکرد.

لازم به یادآوری است، سردار عظیمی فر از معدود فرماندهان کشور است که مفتخر به کسب نشان درجه یک نصر از دستان مبارک مقام عظمای ولایت شده است.

گفتنی است، ریاست سازمان مهندسی رزمی کل سپاه، ریاست سازمان پدافند غیر عامل، معاونت مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل نیروی زمینی سپاه و رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور از جمله سوابق دیگر این سردار هم استانی بوده است.

تصاویر تکمیلی حضور سردار عظیمی فر در مناطق زلزله زده کرمانشاه در زیر آمده است:

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار 16 آذر 96، کدمطلب:104320، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین