پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سهم استان در اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری 480 میلیارد تومان است.

شعار سال: رضا میرانی با اشاره به قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار، اظهار کرد: منابع مالی این آیین‌نامه که اجرای آن توسط کارگروه اشتغال استان به ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، به صورت تلفیقی از محل صندوق توسعه ملی با نرخ سود صفر درصد و منابع داخلی موسسات عامل با نرخ سود شورای پول و اعتبار، تامین می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان، افزود: این نشست با حضور اعضای اصلی کارگروه تخصصی اشتغال، بانک‌ها و موسسات عامل اجرای این آیین‌نامه تشکیل و برای اجرای آن تصمیماتی اندیشیده شد.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سهم خوزستان را در اجرای این قانون 480 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این مبلغ در مناطق روستایی و عشایری و در بخش‌هایی همچون کشاورزی، خدمات فناوری اطلاعات، گردشگری، صنایع دستی، فعالیت‌های فرش دستباف، منابع طبیعی و صنایع و معادن کوچک هزینه خواهد شد.

میرانی عنوان کرد: این اعتبار همچنین در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت قابل پرداخت است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در خصوص زمان اجرایی شدن این قانون خاطرنشان کرد: دستورالعمل اجرای این قانون در روزهای آینده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 96091809314، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین