پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: بازارچه صنایع دستی در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

شعار سال: افشین باباحسینی اظهار کرد: در راستای احداث بازارچه صنایع دستی خرم‌آباد باید باشگاه افسران تحت تملک میراث فرهنگی قرار گیرد تا مسیر آن باز شود و هم اکنون این کار در حال انجام بوده اما فعلا تخلیه نشده است. اگر این کار انجام نشود استفاده از بازارچه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: اقدامات عمرانی این بازارچه در حال انجام است و باید راه ورودی آن باز شود تا افراد وقتی برای بازدید از قلعه می آیند از بازارچه عبور کنند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: این بازارچه با ظرفیت ۱۵ نفر در حال ساخت بوده و طبق برنامه میان‌مدت و کوتاه‌مدت پنج غرفه تعبیه شده است. بازارچه در ایام تعطیل مانند نوروز فعال است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: 96091809143، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین