پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
شهردار زنجان به آماده‌سازی بخشی از سناریوی مدیریت بحران نیز اشاره کرد و افزود: این بحث در مرحله بازبینی است که اگر احتمالا اتفاقی افتاد، آمادگی لازم را برای بحران داشته باشیم.

شعار سال: مسیح‌الله معصومی اظهار کرد: امروز در قالب سه تریلی و یک کامیون شش عدد کانکس، پتو، مواد غذایی شامل برنج و کنسرو، نایلون برای پوشش چادرها و بسیاری اقلام ضروری اهدایی شهرداری زنجان به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.

وی گفت: مدیریت بحران شهرداری برای دومین بار است که کمک‌های خود را به منطقه ارسال میکند، ضمن اینکه برخی اعضای شورا و شهرداری از منطقه بازدیدهایی نیز داشته‌اند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه هدف از ارسال کمک‌ها همدردی با زلزله‌زدگان کرمانشاه بود، گفت: البته علاوه بر ارسال کمک یک بازدیدی نیز از این مناطق خواهیم داشت.

معصومی ادامه داد: معتقدیم اگرچه اینگونه حوادث تلخ است، اما درس عبرت است و آموزش‌هایی برای مجموعه‌های مدیریت شهری خواهد داشت که اگر احیانا چنین اتفاقی رخ داد، مجموعه شهری باید چه برخوردی داشته باشند.

وی در ادامه به وضعیت فعالیت مدیریت بحران در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: البته هم استان و هم مجموعه شهری حوزه‌هایی را با عنوان مدیریت بحران دارند که مربوط به استانداری و شهرداری است.

شهردار زنجان تصریح کرد: در شهرداری نیز سوله بحران داریم و یک سری تجهیزات نیز در داخل آن از جمله تجهیزات و لوازم که در آواربرداری لازم است، همچنین فضاهایی برای استقرار، آموزش و برگزاری مانورهای مختلف از جمله مانور ساعت صفر و زنگ مانور و مانورهای دور میزی و دوره‌ای در این مجموعه وجود دارد.

معصومی با بیان اینکه چند روز قبل نیز دوره آموزشی کوتاه مدت پدافند غیرعامل شهری به صورت عمومی و تخصصی برگزار شد، گفت: این دوره به صورت دو روزه و در مباحث مختلف برگزار شد.

وی به آماده‌سازی بخشی از سناریوی مدیریت بحران نیز اشاره کرد و افزود: این بحث در مرحله بازبینی قرار دارد که اگر احتمالا اتفاقی افتاد، آمادگی لازم را برای بحران داشته باشیم و اینکه مشخص شود هر دستگاهی در هر رده‌ای در کجا مستقر باشد و با این مشکل چگونه برخورد کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه بهسازی ساختمان‌ها نیز از دیگر موضوعاتی است که به کاهش خسارات و تلفات در زلزله کمک می‌کند، از همین رو در تلاشیم که ساختمان‌های محکمی داشته باشیم، افزود: هر چند سابر ادارات ذیربط نیز باید در این زمینه همراه باشند، هرچند که تاکنون نیز همکاری خوبی در این زمینه وجود داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری خبر فوری، تاریخ 18 آذر 96، کد مطلب: 220733: www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
این استراتژی باید خیلی سریع و با دقت نوشته شود ، چون حادثه خبر نمیکند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین