پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
استاندار ایلام از تصویب احتمالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می‌شود.

شعارسال: استاندار ایلام از تصویب احتمالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می‌شود.

«قاسم سلیمانی دشتکی» در نشست اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از بازرگانان و تجار ایلام اظهار کرد: مرز مهران با توجه به موقعیت خاص خود یک مرز منحصر به فردی است و مدیران باید از موقعیت این مرز برای رشد صادارت و توسعه و رونق استان استفاده بیشتری کنند .

وی افزود: معاون سیاسی امنیتی استانداری در هفته آینده مقدمات تشکیل نشست مشترکی با حضور تجار، بازرگانان استان‌های ایلام و واسط را در استان واسط عراق فراهم کند تا مسائل موجود در خصوص مراوده‌های تجاری این 2 استان بیان شود .

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه گمرک باید برای رونق تجارت در مرز مهران تلاش کند، اضافه کرد: مدیران حوزه‌های مرتبط نیز باید برای دفع مشکلات تجاری و گمرکی در مرز مهران با گمرک همراهی و همکاری داشته باشند .

وی با اشاره به برخی مشکلات تجار و بازرگانان در مرز مهران عنوان کرد: باید قوانین وضع شده از سوی مدیران به نفع مردم باشد نه اینکه به دامنه مشکلات آنها اضافه کند .

استاندار ایلام افزود: اتاق بازرگانی ایران مقدمات نشست دو جانبه‌ای بین مسئولان ایران و عراقی در خصوص وضعیت مرز مهران پیگیری کنند .

سلیمانی همچنین بر راه‌اندازی مرزهای چیلات و چنگوله تاکید کرد و افزود: زیرساخت های لازم در مرز چیلات دهلران فراهم شده ولی مرز چنگوله نیازمند ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 96092010813، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین