پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست خوزستان گفت: هیاتی از نمایندگان سازمان ملل و سازمان محیط زیست عراق، در سفری سه روزه به خوزستان از تالاب "هورالعظیم" بازدید می‌کنند.

شعارسال: مدیر روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست خوزستان گفت: هیاتی از نمایندگان سازمان ملل و سازمان محیط زیست عراق، در سفری سه روزه به خوزستان از تالاب "هورالعظیم" بازدید می‌کنند.

شهریار عسکری ، اظهار کرد: در راستای همکاری‌های دو جانبه میان کشورهای ایران و عراق در زمینه مبارزه با ریزگردها و حفاظت و توسعه پایدار تالاب‌های بین‌النهرین، هیاتی از سازمان ملل که اعضای کنوانسیون بین‌المللی رامسر هستند، به همراه گروهی از کارشناسان و مسئولان محیط زیست عراق، 29 آذرماه وارد خوزستان می‌شوند.

وی ادامه داد: این هیات در جریان سفر سه روزه خود به خوزستان از تالاب هورالعظیم بازدید می‌کنند.

عسکری بیان کرد: این هیات با مسئولان ارشد وزارت نیرو و سازمان محیط زیست، نشست مشترکی در خصوص همکاری‌های مشترک برای حفاظت و توسعه پایدار تالاب‌های بین‌النهرین خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 96092010923، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین