پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از دلایلی میزبانی استان در چهارمین جشنواره تئاتر معلولان شرق کشور، مناسب سازی و بسترسازی سالن‌های نمایشی برای معلولان بود گفت: اثبات توانمندی‌های معلولان به جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

شعارسال: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از دلایلی میزبانی استان در چهارمین جشنواره تئاتر معلولان شرق کشور، مناسب سازی و بسترسازی سالن‌های نمایشی برای معلولان بود گفت: اثبات توانمندی‌های معلولان به جامعه از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

علی عرب‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از جشنواره تئاتر معلولان اظهار داشت: کسانی که در این جشنواره در افتتاحیه، اختتامیه و در حین برگزاری و اجرای نمایش نامه‌ها حضور نداشتند خودشان را از درک توانمندی‌ها و باورپذیری هنر معلولان محروم کردند.

وی افزود: این جشنواره اثبات توانمندی‌های معلولان به مسئولان و مردم بود و یکی از اهداف پذیرفتن میزبانی جشنواره تئاتر معلولان، مناسب‌سازی و بسترسازی سالن‌های نمایش برای معلولان بود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: برگزاری جشنواره منطقه‌ای با این حجم از برنامه‌ریزی، زمان برگزاری (5 روز) و تعداد شرکت‌کنندگان در استان دریچه جدیدی از تجربه و آگاهی برای همکارانم در حوزه پشتیبانی گشود.

عرب‌نژاد افزود: برنامه‌ریزی برای برنامه‌ای با این حجم از مهمان و عوامل شرکت کننده با همه تداخلات برون سازمانی کار آسانی نبود اما باهمت همکاران و مجموعه عوامل اجرایی مؤسسه عرفان و انجمن نمایش استان با برنامه‌ریزی و تلاش شش ماهه معاونت توانبخشی، پشتیبانی و تمامی همکاران به نحو قابل قبولی و در حد و شأن بهزیستی استان که کارهایی از این قبل کم انجام نداده است برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، کرمان و یزد برگزار شد برترین‌های بخش‌های پوستر، تئاتر خیابانی،کودک و نوجوان معرفی شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 آذر 1396، کدخبر: 1598017، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
معلولان ناتوان در بسیاری از فعالیت ها نیستند نگاهی به دانشمندی چون استیون هاوکینگ بیندازید
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
واقعا ادم با خوندن این خبرا به خودش و جامعه ای که داره توش زندگی میکنه افتخار میکنه...باید به معلولین بها داده بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین