پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
استاندار لرستان راه اندازی آزمایشگاه مواد مخدر را برای مبارزه جدی با جرائم ناشی از خرید و فروش مواد مخدر ضروری خواند و گفت: این آزمایشگاه تا سال آینده با سرمایه گذاری مشترک نیروی انتظامی و استانداری لرستان راه اندازی می شود.

شعار سال: سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان با تاکید بر لزوم تعطیلی مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز افزود: فرصت داده شده به این مراکز تمام شده و از این پس روند تعطیلی آن ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر را ضروری دانست و گفت: به دلیل وجود برخی محدودیت ها در منابع و امکانات مشکلاتی داشته ایم که به طور قطع با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات بسیار جدی تری در دستور کار قرار خواهد گرفت اما ابتدا باید مناطق آلوده کاملا مشخص شود تا موضوع برخورد با کیفیت و قاطعیت بیشتری انجام شود.

خادمی در خصوص مدارس واقع در مناطق آلوده اظهار کرد: کمیته ای در این خصوص تشکیل شده که به محض مشخص شدن این مدارس با همکاری دستگاه های انتظامی، قضایی و امنیتی اقدامات لازم برای برقراری آرامش و حفظ امنیت فیزیکی و اجتماعی دانش آموزان انجام شود هرچند تاکنون مشکلی از نظر امنیت ظاهری در استان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی لرستان نیز در این نشست شیوع پدیده اعتیاد در کشور را توطئه ریشه دار نظام سلطه خواند و افزود: غیرت زدایی و به دنبال آن عفت زدایی از مهمترین اهداف نظام سلطه در کشور می باشند.

حاجی ‌محمد مهدیان نسب با اشاره به رشد ۱۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در هشت ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته گفت: در این مدت شاهد رشد چهار درصدی خرده فروشان دستگیر شده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

وی از دستگیری دو هزار و ۷۷۱ خرده فروش در هشت ماهه ابتدایی سال جاری در استان خبر داد و گفت: ۴۴۴ نقطه آلوده به موادمخدر استان لرستان به طور دائم در حال پاکسازی هستند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: ۲۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مرتبط با حوزه توزیع مواد مخدر در هشت ماه نخست امسال کشف و توقیف شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان به علل گرایش به خرده فروشی مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: برخی ریشه این موضوع را در بیکاری می دانند درصورتی که درآمد بالای آن مهمترین دلیل گرایش به این قضیه است.

مجتبی بیرانوند دسترسی آسان به مواد مخدر را یکی از نگرانی های عمده در بحث مبارزه با مواد مخدر داست و افزود: در برخی از شهرهای استان سرعت دسترسی به مواد مخدر به پنج دقیقه رسیده است و این خود گویای نیاز ما به مجازات های بازدارنده تر در این حوزه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 19 آذر 96، کد مطلب: -، www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین