پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را ۶۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۴۱ نفر به آمار قبلی اضافه شده است.

شعار سال: آرتین کمالی  آخرین آمار تلفات زلزله استان کرمانشاه را ۶۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک نفر مجهول الهویه است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه افزود: با شناسایی و معرفی ۴۱ جسد دیگر از متوفیان زلزله کرمانشاه، تعداد اجساد این حادثه به ۶۲۰ تن افزایش یافت.

وی تصریح کرد: از این ۴۱ جسد که همگی مربوط به شهرستان سرپل ذهاب است، ۴۰ نفر بر اساس لیست دانشگاه علوم پزشکی و یک مورد نیز توسط کمیته تجسس شناسایی شده اند.

کمالی بیشترین تعداد کشته شدگان را مربوط به سرپلذهاب با ۵۵۹ فوتی که یک نفر آن مجهول الهویه است، اعلام کرد و گفت: کرند با ۱۹ نفر، قصر شیرین با ۱۶ نفر، ثلاث باباجانی با ۲۳ نفر، کرمانشاه با یک نفر و اسلام آبادغرب با یک نفر دیگر کشته شدگان را به خود اختصاص داده اند و شهر یک نفر نیز نامشخص است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:4168912، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین