پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
امام جمعه شهرستان زاغه با بیان اینکه استراتژی کشور ما دفاع از منطقه است، گفت: اگر سلاح پیشرفته داریم به معنای ایجاد و راه اندازی جنگ در منطقه نیست.

شعار سالحجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد،با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام بیان داشت: اگر کسی صدای ناله مسلمانی را بشنود و پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

وی با اشاره به تأکید دین اسلام در راستای کمک به دیگر مسلمانان و یا هم نوع خویش افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر جا که صدای مظلومی بلند شود، حمایت می کنیم و امروز مردم یمن که بی پناه هستند به حمایت نیاز دارند.

حمایت از محور مقاومت لازمه مقابله با استکبار است

امام جمعه شهرستان زاغه در ادامه با بیان ضرورت حمایت از محور مقاومت اظهار داشت: تبیین این مهم لازمه مقابله با استکبار و اسلام آمریکایی است.

وی با اشاره به استراتژی نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور از نظر نظامی توان نظامی را بالا می بریم و با نفوذ در منطقه که به نفع سوریه و عراق بود و به این کشورها کمک شد.

حجت الاسلام زینی وندیان بیان کرد:‌ نزدیک به 40 سال است که از عمر با عزت انقلاب می گذرد، در طول این سال ها کشور ایران به هیچ کشوری تجاوز نکرده است و اگر سلاح پیشرفته داریم به این معنا نیست که می خواهیم در منطقه جنگ راه اندازی کنیم.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با راه اندازی داعش به کشورهای مسلمان ضربه زدند و مسلمانان را قتل عام کردند، یادآور شد: استراتژی ما دفاع از منطقه و جلوگیری از نفوذ استکبار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری رسا ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:۵۴۲۶۷۷، www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین