پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
امام جمعه قشم با بیان اینکه دشمن به دنبال بدل سازی و روی کارآوردن اسلام آمریکایی است گفت: جهان اسلام باید توجه ویژه ای به تفکیک و جداسازی اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی و صهیونیسمی داشته باشد.

شعار سالحجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه قشم در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در هرمزگان،با اشاره به استراتژی نظام در حمایت از محور مقاومت، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام را یکی از دستورات دائمی و موکد اسلام دانست وگفت: طبق آیات متعدد قرآن به ویژه آیه 141 سوره نساء «و لن یجعل الله للکافرین على المومنین سبیلا» که از آن به عنوان قائده نفی سبیل نیز یاد می شود بیان شده است که براى كافران راه تسلط بر مومنان نباید باشد.

وی در ادامه افزود: به فرموده پیامبر بزرگ اسلام(ص)، دین مبین اسلام باید برتر و بالاتر از دیگر ادیان باشد و هیچ دینی نمی تواند بر اسلام برتری داشته باشد، در سه آیه از قرآن کریم بیان شده که وعده تخلف ناپذیر خداوند این است که باید روزی فرا رسد که همه عالم موحد شوند و تحت سیطره دین مبین اسلام درآیند و این دین ناب بر دیگر ادیان غالب شود.

امام جمعه قشم همچنین تصریح کرد: نظیر چنین وعده هایی در همه جای قرآن به چشم می خورد، بنابراین وعده تخلف ناپذیر حضرت حق این است که آینده از آن حزب الله و لشکریان الهی است و آینده جهان باید به دست مومنین اداره شود.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: برای رسیدن به چنین وعده ای نیازمند مقاومت و استقامت در راه حق هستیم، قرآن کریم در جواب آنچه که دیگران به خیال خام خود تصور می کنند که با صلح و آشتی با دشمن حرکت کنیم تاکید دارد که یهودیان که شدیدترین دشمن مسلمانان هستند، یهودیان راضی نمی شوند مگر اینکه مسلمانان دنباله رو آنان باشند و دین و آیین یهود را قبول کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا، تنها راه موثر و نجات بخش، راه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و کفار است، خداوند به مسلمین بشارت می دهد که مقاومت، راه بسیار مهمی است که مسلمانان باید در پیش بگیرند.

امام جمعه قشم با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی، تاکیتیک موقتی و زودتر نیستتاکید داشت: بلکه یک استراتژی دائمی است که قرآن و اسلام برای مسلمین مشخص کرده و تنها راه پیروزی بر دشمن محسوب می شود.

حجت الاسلام جوکار در ادامه سخنان خود بر مقابله با اسلام آمریکایی تاکید موکد داشت و افزود: یکی از مواردی که باید در جهان اسلام مورد توجه قرار گیرد، تفکیک و جداسازی اسلام ناب محمدی(ص) از اسلام آمریکایی و صهیونیسمی است.

وی همچنین تصریح کرد: پیشرفت چشمگیر اسلام در منطقه سبب شده تا مستکبرین عالم در خوف و هراس باشند، با این ترقی و حرکت رو به جلوی دین مبین اسلام و همچنین گرایش جوانان آمریکایی به اسلام ناب محمدی(ص)، خیمه استکبار به لرزه درآمده و خواب از چشم مستکیران گرفته شده است، با این تفاسیر، دشمن به دنبال بدل سازی و روی کارآوردن اسلام آمریکایی در برابر اسلام محمدی(ص) است.

امام جمعه قشم گفت: نخستین بار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، واژه اسلام آمریکایی را برای کسانی که دنباله رو تفکرات و اندیشه های آمریکایی بودند به کار بردند.

حجت الاسلام جوکار ادامه داد: امروزه کشورهایی به ظاهر مسلمان، ادعای پیروی از دین اسلام و آیین مسلمانی حقیقیرا دارند، نماز می خوانند، روزه می گیرند، حج را برگزار می کنند اما در حقیقت پیرو اسلام آمریکایی هستند؛ چراکه این نوع اسلام، هیچ ضرری برای آمریکا ندارد، در اسلام آمریکایی، نمازی که خوانده می شود هیچ گونه برائتی از مشرکان در آن وجود ندارد و آمریکا خواهان چنین اسلامی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری رسا ، تاریخ انتشار 20آذر 96، کدمطلب:۵۴۲۶۴۲، www.rasanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین