پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: مرکبات با کیفیت این منطقه برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی به خوبی شناخته شده نیست و در این خصوص باید تبلیغات و برند سازی صورت گیرد تا این محصول بی رقیب و مهم منطقه جنوب کرمان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

شعارسال: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: مرکبات با کیفیت این منطقه برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی به خوبی شناخته شده نیست و در این خصوص باید تبلیغات و برند سازی صورت گیرد تا این محصول بی رقیب و مهم منطقه جنوب کرمان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

اسلام شاهرخی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل عظیم کشاورزی منطقه جنوب کرمان که قریب 33 هزار هکتار باغات مرکبات را تحت پوشش دارد، میطلبد به منظور معرفی محصول مرکبات و برند سازی، جشنواره مرکبات به صورت ملی در جنوب کرمان برگزار شود.

معاون بهبود تولید گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان بیان کرد: جنوب استان کرمان سومین تولید کننده مرکبات کشور به لحاظ رتبه و آمار بوده واز حیث کیفیت و سلامت در دنیا بی نظیر است.

اسلام شاهرخی در ادامه افزود: سالانه حدود 540 هزارتن انواع ارقام مرکبات شامل واشنگتن ناول، والنسیا، گریپ فرود و انواع نارنگی و لیموترش از باغات مرکبات جنوب کرمان محصول برداشت می شود که این محصول در نوع خود بی رقیب بوده و در حد ارگانیک است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: برای اینکه این محصول در داخل و خارج شناخته شود، نیاز به برند سازی داریم که یکی از بهترین راه‌های شناخت و عرضه این محصول در بازارهای منطقه ای و جهانی، برگزاری جشنواره ملی مرکبات در فصل برداشت این محصول است.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، این جشنواره دی ماه امسال با کمک سازمان جهاد کشاورزی، کشاورزان جنوب کرمان، دانشگاه‌ها، مرکز آموزش تحقیقات جهاد کشاورزی جنوب، فرمانداری های جنوب، جهاد دانشگاهی، اتاق بازرگانی و سایر دست اندرکاران در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 96092111411، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین