پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
رییس کل دادگستری استان کرمان از همکاری دستگاه قضا با سایر دستگاه‌ها سخن به میان آورد و بیان کرد: اکنون 53 درصد شاخص‌های امنیتی در استان کرمان رشد یافته‌اند و دیگر هیچ گروه و باند مخل امنیت در استان کرمان وجود ندارد.

شعارسال: رییس کل دادگستری استان کرمان از همکاری دستگاه قضا با سایر دستگاه‌ها سخن به میان آورد و بیان کرد: اکنون 53 درصد شاخص‌های امنیتی در استان کرمان رشد یافته‌اند و دیگر هیچ گروه و باند مخل امنیت در استان کرمان وجود ندارد.

یدالله موحد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان با یادآوری اقدامات شایسته آیت‌الله جعفری گفت: در استان کرمان 30 واحد قضایی داریم. با توجه به اینکه استان کرمان دارای 23 شهرستان است، اما 18 واحد دادگستری شهرستان در استان وجود دارد.

وی به دو مجتمع قضایی در شهر کرمان اشاره و اظهار کرد: 312 قاضی در استان کرمان در حال خدمت‌رسانی بوده و به ازای هر 10 هزار نفر یک قاضی در استان کرمان مشغول به فعالیت است.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: 332 شعبه شورای حل اختلاف در استان کرمان وجود دارد. قابل ذکر است که در سال گذشته 171 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، ضمن آنکه از ابتدای تشکیل شوراهای حل اختلاف در استان کرمان تاکنون به حدود یک میلیون و 806 هزار و 92 پرونده رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه شورای حل اختلاف استان کرمان در زمینه صلح و سازش رتبه سوم کشوری را دارد، اظهار کرد: به طور متوسط 700 هزار پرونده در سال قضات استان مورد بررسی قرار می‌دهند.

موحد از همکاری دستگاه قضا با سایر دستگاه‌ها سخن به میان آورد و بیان کرد: اکنون 53 درصد شاخص‌های امنیتی در استان کرمان رشد یافته‌اند و دیگر هیچ گروه و باند مخل امنیت در استان کرمان وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که صیانت از حقوق عامه و حفظ حقوق بیت‌المال دستگاه قضای استان کرمان به خوبی عمل کرده است، عنوان کرد: متاسفانه نرخ آسیب‌های اجتماعی رو به رشد است که نیاز به مدیریت جهادی وجود دارد تا بتوانیم نرخ آسیب های اجتماعی را متوقف کنیم و در نهایت آنها را کاهش دهیم، ضمن آنکه باید از ظرفیت‌های فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده بیشتر شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 96092111379، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین