پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
امام جمعه گناباد گفت: مردم مسلمان جهان در مقابل گستاخی های آمریکا و ترفندهای او ساکت نمانده و درس خوبی به ترامپ خواهند داد.

شعارسال: امام جمعه گناباد گفت: مردم مسلمان جهان در مقابل گستاخی های آمریکا و ترفندهای او ساکت نمانده و درس خوبی به ترامپ خواهند داد.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب اظهار کرد: ترامپ و دولت های حامی او پس از شکست در عراق و سوریه و جمع شدن دستگاه داعش به دنبال ترفند و دشمنی جدیدی با مسلمانان هستند.

وی افزود: دولت آمریکا با تصمیم انتقال سفارت خوب به قدس شریف ضامن را کشیده است و باید منتظر انفجار و از هم پاشیدن و نابودی اسرائیل باشد.

امام جمعه گناباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این چند روز اظهار کرد: این حرکت ترامپ مردم مسلمان جهان را ناراحت کرده و مطمئن باشد شاهد پاسخ محکم مسلمانان خواهد بود و این مردم در مقابل گستاخی های ترامپ ساکت نخواهند نشست.

وی ابراز کرد: اگر دولت عربستان و به خصوص ولیعهد آن فکر می کند با فروش آرمان قدس و خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل خواهد توانست تاج و تختی را بدست آورد سخت در اشتباه است زیرا مسلمانان هیچ وقت اجازه انتقال سفارت آمریکا را به قدس شریف نخواهد داد.

صادقی نسب افزود: امروز واجب است تا ترفند و دشمنی های آمریکا برای مسلمانان تبیین شود و دولت های همراه ترامپ نیز باید بدانند که آرمان های قدس معامله شدنی نیست و اگر بر این کار خود اصرار ورزند بساط آن ها جمع خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 21 آذر 1396، کدخبر: 4169585، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین