پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اطلاعاتی که دارم، ۶۹ نفر از مدیران کل، معاونین، فرمانداران و معاونین استاندار مشمول قانون بازنشستگی هستند و نهایتا مدت زمان تنظیم شده ومهلت مقرر شده برای اجرای این قانون، در حال تمام شدن است و ضمانت اجرایی آن مشخص است.

شعار سال: یحیی کمالی پور در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی راه آرمانبا اطرح این سوال که چرا استاندار کرمان قانون بازنشستگی را در استان اجرا نمی کند، گفت: باتوجه به اطلاعاتی که دارم، ۶۹ نفر از مدیران کل، معاونین، فرمانداران و معاونین استاندار مشمول قانون بازنشستگی هستند و نهایتا مدت زمان تنظیم شده ومهلت مقرر شده برای اجرای این قانون، در حال تمام شدن است و ضمانت اجرایی آن مشخص است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا استان کرمان از سایر استان ها عقب تر است و استاندار نسبت به اجرای قانون بازنشستگی تسریع نمی کند؟

وی خاطرنشان کرد: این قانون به دلیل ضرورت هایی که در جامعه وجود داشت تصویب شده و انتظار می رود استاندار کرمان به عنوان فردی که اهل جبهه و جهاد است، بیشتر به اجرای قوانین در حوزه استان توجه داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری راه آرمان ، تاریخ انتشار 18آذر 96، کدمطلب:182201، www.armanekerman.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین