پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: سومین زلزله متوالی صبح امروز شهرهای نورآباد و کوهدشت در استان لرستان را لرزاند که تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت اعلام نشده است.

شعارسال: مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان گفت: سومین زلزله متوالی صبح امروز شهرهای نورآباد و کوهدشت در استان لرستان را لرزاند که تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت اعلام نشده است.

رضا آریایی ، با اشاره به وقوع زمین لرزه در استان لرستان اظهار داشت: 3 زلزله متوالی صبح امروز شهرهای نورآباد و کوهدشت در استان لرستان را لرزاند که تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت اعلام نشده است.

وی با اشاره به وقوع زلزله 4 ریشتری در ساعت 9 و 35 دقیقه و 46 ثانیه صبح چهارشنبه در شهر نورآباد افزود: عمق وقوع این زمین لرزه 6 کیلومتری از سطح زمین بود و بر اساس گزارش مرکز زلزله نگاری کشور به عرض و طول جغرافیایی 33.878 و 47.682 بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران لرستان به وقوع زمین لرزه دیگری در نورآباد در ساعت 9 و 41 دقیقه و 46 ثانیه اشاره کرد و گفت: این زمین لرزه با شدت 2.9 ریشتر، در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.

آریایی به وقوع یک زمین لرزه در شهر کوهدشت اشاره و عنوان کرد: این زمین لرزه به قدرت 2:5 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین ساعت 9:58 رخ داد که تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت در هیچ کدام از شهرها اعلام نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 1599952، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین