پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
فرماندار شهرکرد گفت: در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرکرد راه‌اندازی می‌شود.

شعارسال: فرماندار شهرکرد گفت: در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرکرد راه‌اندازی می‌شود.

حمید ملکپور در شهرکرد اظهار داشت: در راستای توسعه هر چه بیشتر شهرستان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با پذیره‌نویسی عمومی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شهرکرد تشکیل می‌شود.

وی افزود: جلسه‌ای با مشارکت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شهرکرد با مشارکت شهرستان شهرکرد و تعدادی از ذی‌نفعان شهرستان به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی و افزایش اشتغال برگزار شد.

فرماندار شهرکرد بیان کرد: هیئت موسس پیگیری‌های لازم در رابطه با اجرای قانونی و به ثبت رسیدن این شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام داده و در آینده‌ای نزدیک با اعلام فراخوان عمومی از کلیه شهروندان به منظور مشارکت دعوت به عمل می‌آید.

ملکپور خاطرنشان کرد: این شرکت با بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی در چارچوب قانون و ضوابط خاص فعالیت خود را آغاز و نسبت به پذیره‌نویسی اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: عضوگیری از ساکنان و شاغلان شهرکرد با هدف جلب مشارکت‌های مردمی و تسریع در رشد، توسعه و هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی و عمرانی انجام می‌شود که این شرکت وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کرده برای بسترسازی و ورود بخش‌های تعاونی به فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی تشکیل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر فوری، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396، کدخبر: 224276، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین