پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۸۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به عدم اختصاص بودجه سال جاری به دانشگاه‌ها گفت: اگر دولت در این زمینه اقدامی انجام ندهد دانشگاه‌ها دچار بحران می‌شوند.

شعارسال : احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیرکبیر در مراسم افتتاحیه پروژه‌های دانشجویی این دانشگاه گفت: دانشگاه امیرکبیر تا حدود زیادی توانسته براساس برنامه راهبردی حرکت کند. خوشبختانه بودجه سال ۹۷ نیز برای دانشگاه‌ها رشد مناسبی بین ۱۲ تا ۱۶ درصد داشته برخلاف اینکه گفته می‌شود بودجه جاری کاهش پیدا کرده، اما بودجه دانشگاه‌ها در این زمینه افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بودجه‌ها رشد پیدا می‌کنند، اما تخصیص‌ها نامناسب است از سازمان مدیریت درخواست می‌کنیم که زودتر و به موقع بودجه سال جاری را به دانشگاه‌ها اختصاص دهد و اگر اقدامی نکند دانشگاه‌ها دچار بحران می‌شوند.

رئیس دانشگاه امیرکبیر اظهار داشت: به خصوص در ماه‌های اخیر که به دلیل کمبود بودجه مشکلات زیادی برای دانشگاه‌ها ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: دانشگاه امیرکبیر با اینکه کمبود بودجه داشته، اما برنامه‌های راهبردی خود را متوقف نکرده و به راهش ادامه داده است.

وی افزود: در بحث سرانه ورزشی سعی کردیم پروژه هایی را راه اندازی کنیم و سرانه ورزشی دانشجویان را افزایش دهیم. همچنین در بحث فضای مجازی نیز با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی دانشجویان در این زمینه نیز کارهای مناسبی صورت گرفت.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 22آذر 1396 ، کدخبر: ۶۵۲۶۰۷، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین