پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
نشست علمی «بررسی حقوقی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی»، همزمان با هفته پژوهش توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می شود.

شعارسال : دومین نشست علمی در هفته پژوهش با عنوان «بررسی حقوقی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با سخنرانی سیروس علیدوستی، رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دیگر سخنرانان ۲۵ آذر ۱۳۹۶ در ایرانداک برگزار می‌شود.

در این سمینار علمی غلامرضا ذاکر صالحی، دانشیار موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش‌عالی، محمد عبدالصالح شاهنوش‌فروشانی، سرپرست پژوهشکده حقوق خصوصی پژوهشگاه قوه قضاییه، رحیم پیلوار، عضو هیات علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، هماهنگی و حمایت از حقوق مالکیت صنعتی، دانش سنتی و منابع ژنتیک وزارت دادگستری حضور خواهند داشت و مدیریت پنل با دکتر صفر بیگ‌زاده است.

این نشست علمی شنبه ۵۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹ تا ۱۱ در تالار سخن ایرانداک برگزار و در نشانی irandoc.ac.ir/live به صورت زنده پخش می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 آذر 1396، کدخبر: 4171587، www.mehrnews.com/

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین