پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
وزیر جهاد کشاورزی به همراه استاندار گیلان با حضور در شهرستان های لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و املش از چندین پروژه بخش کشاورزی بازدید کردند.

شعار سال: مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر دو روزه خود به گیلان به همراه دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان با حضور در شهرستان های لاهیجان ، لنگرود ، رودسر و املش از چندین کارخانه چایسازی و برنج کوبی ، شرکت صنایع ابریشم شرق گیلان ،مجتمع تولید گل و گیاه، باغات مرکبات ، مجتمع پرورش ماهی قزل آلا، شرکت کشت و صنعت افشرده ، شرکت بسته بندی چای بازدید و ضمن گفتگو با صاحبان این شرکت ها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند .
در این بازدیدها، نمایندگان مردم این شهرستان ها و جمعی از مدیران کل ، وزیر جهاد کشاورزی و استاندار گیلان را همراهی می کردند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان شهر، تاریخ 23 آذر 96، کد مطلب: 57446: www.gilanshahr.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین