پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی تماس تلفنی با استاندار کرمان، گقت: کارگروه ویژه ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه راه اندازی شده است.

شعار سال: "محمدجواد جهرمی" در پی بروز دو زلزله به بزرگ 6.1 و 6.2 ریشتری و پس لرزه های متعدد در استان کرمان و همچنین اختلال ایجاد شده در شبکه های ارتباطی استان، بعد از ظهر پنجشنبه 23 آذرماه طی تماس تلفنی با استاندار کرمان، گفت: کارگروه ویژه ای به منظور تقویت و توسعه پوشش ارتباطی استان کرمان در وزارتخانه راه اندازی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت رفع مشکلات ارتباطی استان کرمان، افزود: به منظور رفع مشکل پوشش ارتباطی استان کرمان به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل دستورات ویژه ای داده شده است.

آذری جهرمی مردم کرمان را مردمی دلاور و شجاع برشمرد و عنوان کرد: مردم استان کرمان در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین لشکر 41 ثارالله(ع) در دوران دفاع مقدس، نقش تاثیرگذاری داشته اند، بنابراین مردم کرمان حق زیادی بر گردن انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده شهرستان های کرمان و راور، یادآورشد: در اولین فرصت به اتفاق جمعی از معاونین جهت دیدار با مردم شریف و صبور و همچنین بازدید از وضعیت شبکه های ارتباطی به استان کرمان سفر خواهم کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این گفتگوی نیم ساعته، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک تیمی از کارشناسان وزارتخانه مطبوع جهت پایش نقاط کور و فاقد پوشش ارتباطی تلفن همراه، به استان کرمان سفر خواهند کرد.

وی از استاندار کرمان درخواست کرد تا سلام ویژه ایشان را به مردم شریف کرمان ابلاغ نماید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری کرمان آنلاین، تاریخ انتشار 23 آذر 96، کد مطلب: -، www.kerman-online.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین