پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
رئیس شورای شهر قم گفت: شورا شهر قم وارد حواشی نمی‌شود چرا که امروزه مردم ناظر اعمال ما هستند.

شعار سال: عبدالله جلالی در مورد عملکرد سه ماه شورای شهر قم اظهار داشت: کلیه فعالیت‌های کمیسیون‌های اصلی مستندسازی شده و تماماً به تفکیک موجود است که در صورت نیز می‌توانند به روسای کمیسیون‌ها مراجعه کنند.

رئیس شورای شهر مقدس قم با اشاره به اینکه شورای پنجم از شهریور ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کردگفت: در نخستین روز از فعالیت به‌جز مراسم تحلیف سه جلسه رسمی انتخاب هیئت‌رئیسه، ابقاء شهردار قم و ساختار تشکیلاتی کمیسیون‌ها و مشخص کردن اعضاء کمیسیون‌ها که نوعی تقسیم‌کار شد تا زمینه خدمت فراهم شود.

وی گفت: در طرح بعدی کمیسیون‌های تخصصی، تلفیق و غیره برنامه جلسات خود را مشخص کردند و فعالیت خود را آغاز کردند، در شورای پنجم یک کمیسیون اضافه شد تا تعداد کمیسیون‌ها به شش عدد برسد.

جلالی با بیان اینکه کمیسیون زیربنایی به دو بخش عمران و معماری و شهرسازی تقسیم‌شده است، عنوان کرد: در مدتی که خدمت گذار مردم در شورای اسلامی شهر بوده‌ایم حداقل هفته یک جلسه و 83 مصوبه را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق شورای قم در سه ماه گذشته 5 جلسه را با حضور کلیه اعضاء شورا برگزار کرده است، گفت: هیئت‌رئیسه شورای پنجم نیز تاکنون 14 جلسه را سپری کرده که خروجی آن 89 مصوبه بوده است.

جلالی در مورد موضوعات طرح و لوایح مطرح‌شده در شورا پنجم توضیح داد:لوایح و طرح‌های بسیاری زیادی تاکنون بررسی‌شده که از این‌ بین 811 مورد آن متعلق به مردم بوده است و یکی دیگر اقدامات مهم شورا تصویب تفریغ بودجه پنج سازمان شهرداری قم و بررسی و تصویب لایحه تخفیفات بوده است.

جلالی با اشاره به مردمی بودن شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: اعضا شورای شهر و روسا کمیسیون‌ها یک روز در محل شورا و یک روز در شهرداری‌های مناطق هشتگانه پاسخگو مشکلات مردم خواهند بود تا ارتباط مردم و شورا حفظ شود.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه یکی از وظایف شورا نظارت است تصریح کرد: راه‌کارهایی به جهت نظارت هر چه‌بهتر طراحی‌شده و در حال اجرا است و اعضا شورای شهر به‌عنوان ناظر در تمام جلسات شهرداری حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه هیچ تداخلی در انجام وظایف شهرداری و شورای شهر وجود ندارد، گفت: موضوع مهمی که هم‌اکنون در کمیسیون برنامه‌وبودجه در حال بررسی است، اصلاح بودجه سال آینده شهرداری قم است که بحث عوارض و شفاف‌سازی فرآیند خدمت نیز تا ابتدای سال 97 موردبررسی قرار خواهد گرفت.

جلالی بیان کرد: حضور شهردار، معاونان وی و روسای سازمان‌های شهرداری در جلسات شورای شهر نشان‌دهنده وحدت بین شورا و شهرداری است که وحدت تعامل و همدلی در چارچوب قانون اجرایی می‌شود.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به اینکه شورا شهر قم وارد حواشی نخواهد شد، افزود: امروزه مردم ناظر اعمال ما هستند، شورای پنجم نیز حامی مردم و پشتیبان شهرداری است و هیچ‌گاه نمی‌گذاریم حق مردم و یا شهرداری ضایع شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1599306، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
وارد حواشی شدن یه بحثه اینکه از کنار مشکلات بگذریم یه بحث دیگه! این حواشی شاید خود مشکلات باشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین