پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با ارائه مشاوره به زوج های جوان ۱۷.۵ درصد درخواست طلاق در این استان منجر به سازش شده است.

شعار سالحمیدرضا پوریوسف در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه مشهد اظهارکرد: خوشبختانه با اجرای طرح مداخله در طلاق و ارائه مشاوره۱۷.۵ درصد زوج های جوان سازش داشته اند.

وی افزود: طلاق، اعتیاد و خشونت های خانوادگی مهم ترین آسیب های اجتماعی هستند که برای پیشگیری از آنها اورژانس اجتماعی در بیشتر شهرها راه اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از افزایش معلولان در جامعه، مراکز مشاوره ژنتیک راه اندازی شده که بخشی از هزینه های این مراکز توسط بهزیستی پرداخت می شود.

پوریوسف با اشاره به افزایش سن ایرانیان بیان کرد: در حال حاضر ۹ درصد افراد جامعه،سن بالای ۶۰ سال داشته و این میزان در ۲۵ سال آینده پنج برابر خواهد شد.

وی تاکید کرد: به عقیده ما سالمندان برای جامعه نه تنها تهدید نبوده بلکه موجب توسعه بیشتر می شوند که این مهم در صورتی محقق می شود که این قشر مورد تکریم قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طبق آمار موجود در حال حاضر ۴۷۰ هزار نفر در خراسان رضوی به عنوان مددجو و یا دیگر عناوین با بهزیستی ارتباط دارند که ۸ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

پوریوسف تاکید کرد: مناسب سازی محیط یکی از مهم ترین نیازهای معلولان است و خیرین نیز می توانند کمک حال خوبی برایاین قشر باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:4172551، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین