پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دریافت ورودیه به منطقه مرنجاب باید مطابق با خدمات ارائه شده باشد، هم چنین زیرساخت‌ها باید آماده بهره‌برداری برای گردشگران باشد تا شاهد رشد گردشگر باشیم.

شعار سال: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: دریافت ورودیه به منطقه مرنجاب باید مطابق با خدمات ارائه شده باشد، هم چنین زیرساخت‌ها باید آماده بهره‌برداری برای گردشگران باشد تا شاهد رشد گردشگر باشیم.

فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مبلغ ورودیه به منطقه مرنجاب باید بازنگری شود و با خدمات ارائه شده مطابقت داشته باشد وهم زمان امکانات و زیر ساخت ها بیشتر و با کیفیت تر شود تا رضایت عمومی را شاهد باشیم.

وی به مدیریت کویر مرنجاب اشاره کرد و گفت: با همه مشکلات و پیچیدگی‌های این منطقه، با همکاری فرمانداری یک شرکت به مدیریت این منطقه وسیع و بزرگ مشغول است که بدون شک دارای کم و کاستی‌هایی نیز هست و باید روز به روز خدمات را افزایش دهد و با همکاری فرمانداری به ساماندهی کویر بپردازد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان ادامه داد: حفاظت از این کویر بکر همت بلندی می‌طلبد و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کسانی که بی‌توجهی می‌کنند مدیون این طبیعت و مردم هستند.

الهیاری به نقش سمن ها اشاره کرد و افزود: باید انجمن‌ها از ما بخواهند و مطالبه کنند تا حق وحقوق طبیعت و مردم را پایمال نکنیم، به خصوص کویر مرنجاب با این وسعت زیاد٬ بدون همکاری و همراهی انجمن‌ها و گروه‌های دوستدار محیط زیست قابل کنترل نیست و باید مسئولان شهری بیشترین همکاری را در این خصوص داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مسئله مرنجاب بارها شاهد بودیم که گروه‌ها و انجمن‌ها برای این کویر نگران هستند و بارها در خصوص مسائل و مشکلات به ما تذکر داده و یا نامه‌نگاری کرده‌اند واین موضوع نشان از حس مسئولیت در بین مردم آران و بیدگل است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: از جمله گروه‌ها و انجمن‌هایی که نقش موثر و پررنگی در ساماندهی گردشگری و محیط زیست و طبیعت دارند کلوپ سافاری استان است که باید از آنها حمایت شود.

الهیاری افزود: در مدت اخیر فعالیت‌ها و تلاش‌های خوبی را از طرف کلوپ سافاری استان دیده‌ایم و مطمئن هستیم با همکاری مسئولان و انجمن‌ها می توانند کویر مرنجاب را ساماندهی و به فرهنگ گردشگری مسئولانه کمک کنند.

وی گفت: همه داخل یک کشتی هستیم و بدون شک با هر مشکلی همه زیان می‌بینیم، اگر چه شاید اثرات کارها مدت زمانی طول بکشد اما در این مسیر مصلحت اندیشی نکنیم و قضاوت آیندگان و درستی را ملاک کارها قرار دهیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:96092413114، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین