پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۸۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
اکنون وقت فروش سكه است سكه نخرید.

شعار سال: 

-قيمت سكه بايد كمي بيش از ارزش طلاي آن باشد اما در وضعيت كنوني سكه ٢٠٠ هزار تومان از ارزش طلاي آن بيشتر است كه كاملا غير طبيعي است؛

-حباب ٢٠٠ هزار توماني سكه ، تداوم نخواهد داشت.

-علت ايجاد حباب در سكه ، مهندسي مالي آن است ، عده بسيار محدودي با ورود سرمايه هاي نجومي ، اقدام به خريد سكه و بالا بردن مصنوعي آن كرده اند ، در گام بعدي با ايجاد صف در مردم بي اطلاع ، اقدام به فروش موجودي خريداري شده كرده و در مرحله آخر حباب سكه تخليه شده و مردمي كه در اين دوره اقدام به خريد سكه كرده اند به شدن زيان مي كنند

-سود كساني كه حباب اخير را ايجاد كرده اند از محل زيان كساني كه اقدام به خريد حباب مي كنند تامين مي شود.

-اين روند سال هاست كه در بورس جاري است، عده محدودي كه از تعداد انگشتان يك دست كمتر اند كنسرسيومي تشكيل مي دهند و سهام ارزاني را خريداري مي كنند و سپس خودشان به نام هاي ديگري اقدام به خريد كرده و قيمت را بالا مي برند و به اين طريق صف خريد در مردم ناآگاه ايجاد مي شود، در مرحله بعدي با فروش سهام خود از بازي خارج ميشوند ، معمول اين است كه در مرحله بعد، سهم دچار ارزان نمائي ميشود يعني از قيمت واقعي خود نيز كمتر ارزش گذاري مي شود.

-به هنگام ايجاد حباب ، قاعدتا بايد رسانه ها اقدام به كار توضيحي كرده و مانع شوند اما از شگردهاي مهندسان مالي اين گونه جريان ها ، خريدن رسانه هاست و لذا رسانه هاي تأثير گذار با انتشار تحليل هاي حمايت كننده ، به آتش دامن مي زنند.

-تحليل هاي دو پهلوي منتشره روز گذشته در برخي رسانه ها دال بر منطقي بودن حباب سكه ، رپرتاژ آگهي مهندسين مالي اين جريان بود ، ايجاد كنندگان حباب سكه قدرت رسانه اي دارند.

-در اين موارد همكاري رئيس اتحاديه آن صنف با جريان سازان حباب مالي به آتش حباب دامن مي زند ، معمولا رئيس اتحاديه با تحليل هاي دو پهلو و با دست پس زدن و با پا پيش كردن مي تواند شرايط اقليمي رواني ، براي شتاب دادن به حباب را فراهم تر كند و اين كاري بود كه روز گذشته رئيس اتحاديه صنف طلا و جواهر انجام داد كه جاي تامل دارد.

-لذا ايجاد حباب بدون همكاري رسانه هاي حامي و همكاري برخي نهاد هاي مرتبط بخش خصوصي، ممكن نيست.

-معمولا بانك مركزي در اينگونه موارد با عرضه سكه اقدام به شكستن حباب مي كند.

-حالا فقط وقت فروش سكه است، وارد بازي خريد نشويد بازي خريد مهندسي شده است . هر چه سكه داريد امروز بفروشيد و با تخليه حباب مجددا خريداري كنيد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مدرسه عالی رسانه، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -، www.elac.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین