پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۷۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
استاندار مازندران با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری اشتغالزا در استان، گفت: مازندران دارای شاخص امنیتی مطلوب است.

شعارسال: استاندار مازندران با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری اشتغالزا در استان، گفت: مازندران دارای شاخص امنیتی مطلوب است.

محمد اسلامی امروز در جلسه شورای اداری مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظامی برگرفته از احکام، دستورات الهی بوده که با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری توانست الگویی را به کار بگیرد که در آن حکومت به سعادت مردم و آبادانی کشور می اندیشد، اظهارداشت: نظام دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی، تنها نظام امنیتی و دفاعی در دنیا بوده که که نه فقط امنیت گروهی خاص بلکه سعادت ملت را پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: وزارت اطلاعات نظام جمهوری اسلامی توانسته برای تحقق آسایش مردم، امنیت پایدار و مقاومی را به وجود بیاورد که در دنیا زبانزد است.

اسلامی با بیان اینکه مقوله امنیت مقوله ای بسیار مهم است که قابل تخفیف نیست، گفت: مردم ما باید به نظام امنیتی و دفاعی خود افتخار کنند که با همه توان و از خودگذشتگی در جهت تامین امنیت کشور تلاش می‌کند.

رئیس شورای تامین مازندران با اشاره به اینکه مردم مازندران مطئمن باشند که نظام امنیتی استان همیشه بیدار و هوشیار است و از آنان در جهت رشد و اعتلای استان حمایت می‌کند، تصریح کرد: اکنون اطلاعات استان با تعامل، هماهنگی و یکارچگی با همه دستگاه‌ها و قوا، فرهنگ نفیسی را در مازندران پایه‌گذاری کرده که این شیوه باید تداوم یابد تا در سایه همدلی و هم افزایی و پرهیز از امنیتی کردن محیط، شاهد رونق و توسعه در همه عرصه‌ها باشیم.

اسلامی، مهم‌ترین ثروت مازندران را نیروی انسانی و مردم شایسته استان برشمرد و یاد آور شد: مردم مازندران بالاترین نرخ حضور را در دوران دفاع مقدس در جبهه‌ها داشتند و در همه صحنه‌های انتخابات نرخ بالای مشارکت و حضور حداکثری را به نام خود ثبت کردند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید این است که با گشایش امور مردم، در زندگی آنان رفاه و آسایش برقرار شود و زندگی مردم دچار محدودیت نشود، گفت: امیدواریم سه قوا در استان در سایه همگرایی همراه با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی بتوانند زمینه آسایش مردم و توسعه مازندران را فراهم کرده و مازندران را به استانی الگو تبدیل کنند.

* وزارت اطلاعات در حوزه آسیب‌های اجتماعی حساس باشد

حسین نیازآذری، رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در این نشست گفت : با توجه به اهمیت مسائل و آسیب های اجتماعی وزارت اطلاعات در این بخش حساس شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش امنیت پایدار در توسعه متوازن مازندران از وزارت اطلاعات خواست در روندهای اقتصاد مقاومتی مشورت‌های کارشناسی ارائه کند.

نماینده بابل با قدردانی از تلاش نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی در تامین امنیت کشور با ابراز نگرانی از گسترش آسیب‌های اجتماعی خواستار توجه بیش از پیش همه نهادهای استان به مدیریت مسائل و عارضه‌های اجتماعی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 آذر 1396، کدخبر: 1602631، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین