پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه " نماز و فضای مجازی" در یاسوج خبر داد.

شعارسال: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه " نماز و فضای مجازی" در یاسوج خبر داد.

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: اجلاسیه سراسری نماز 30 آذرماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و فرهنگی در هرمزگان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه استانی" نماز و فضای مجازی" تا قبل از پایان آذرماه در یاسوج خبر داد و گفت: انتظار می‌رود دستگاه اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه تلاش کنند.

وی گفت: سایت و پوستر این اجلاسیه از سوی حوزه فناوری استانداری طراحی شده است که می‌طلبد اداره کل ارشاد برای چاپ و تکثیر این پوستر ما را یاری کند.

محمدی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: سبک زندگی اسلامی یکی دیگر از فرمایشات مقام معظم رهبری بود که در این خصوص معیارها و راهبردهایی ابلاغ کردند که باید در این راستا اقدام کرد.

وی افزود: در راستای نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی از عملکرد خود رضایتی نداریم و نتوانستیم به سطح مطلوبی در این زمینه دست یابیم و این حوزه نیازمند یک همت جهادی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

محمدی اظهار داشت: انتظار می‌رود با توجه به مصوبات قبلی شورای فرهنگ عمومی استان هر یک از شهرستان‌های 8 گانه یک روز را با توجه به ویژگی‌های آن منطقه به نام شهرستان خود نامگذاری و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این خصوص در آن مناطق برگزار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 آذر 1396، کدخبر: 1602553، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین