پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
استاندار سمنان گفت: ۳۵۴ طرح صنعتی و کشاورزی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

شعارسال: استاندار سمنان گفت: ۳۵۴ طرح صنعتی و کشاورزی در استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

محمدرضا خباز صبح امروز در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید مهم‌ترین اقدام دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی است که می‌توان با بهره‌گیری از آن تحول عظیمی را در چرخه تولید استان ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای متقاضی دریافت این تسهیلات باید در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کنند خاطرنشان کرد: درمجموع 354 طرح صنعتی و کشاورزی موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

استاندار سمنان بابیان اینکه با راه‌اندازی مجدد این سامانه در سال 96 بیش از یک هزار و 256 واحد تولیدی برای دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند افزود: تاکنون بالغ‌بر یک هزار و 973 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بالغ‌بر 89 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان تشکیل‌شده است تصریح کرد: تاکنون بیش از یک هزار و 200 مصوبه در این کارگروه مطرح و تصویب‌شده است که بالغ‌بر نیمی از آن در سطح استان اجرایی شده است.

خباز در ادامه بابیان اینکه تاکنون 354 طرح باارزشی بالغ‌بر 2 هزار و 327 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی‌شده است اذعان کرد: سهم صنعت، معدن و تجارت استان 68 طرح و سهم بخش کشاورزی در استان 286 طرح است.

وی ابراز داشت: از مجموع این مبلغ بالغ‌بر 354 میلیارد ریال به بخش صنعت، معدن و تجارت اختصاص یافت و یک هزار و 973 میلیارد ریال نیز سهم بخش کشاورزی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 1603304، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
taha96
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
از این تسهیلات بدست اومده باید به نحو احسن استفاده کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین