پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بازار کشورهای حوزه خلیج فارس به ویژه کشورهای عمان و قطر برای استان بسیار مهم و حیاتی است و عقب ماندگی های صادراتی موجود در این بخش باید برطرف شود.

شعار سال: بهروز اکرمی شامگاه شنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان، اظهار داشت: به دلیل نبود برنامه منسجم، کشور ترکیه بخش مهمی از بازارکشور قطر را از محصولات تولیدی خود اشباع کرده، در حالی که استان هرمزگان دارای بیشترین مرزهای مشترک با کشور قطر است.

وی تاکید کرد: از این بازار می توان به عنوان یک فرصت مهم برای رشد صادرات غیر نفتی استان هرمزگان بهره برد.
اکرمی بیان داشت: به اذعان استانداران ادوار هرمزگان و بسیاری از شخصیت های ملی، هرمزگان دارای کارکردهای ملی است ولی متاسفانه ظرفیت های استان در بخش صادرات غیر نفتی معرفی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه صادرات غیر نفتی است که تحقق این امر مهم نیازمند هماهنگی نزدیک بین بخش خصوصی و دولتی استان در این زمینه است.
این مقام مسئول تاکید کرد: فعالان بخش دولتی و خصوصی استان هرمزگان برای به دست گرفتن بازار مهم کشورهای قطر و عمان جهت رونق صادرات غیرنفتی استان به صورت عملیاتی برنامه ریزی و ورود کنند.
اکرمی اظهار کرد: حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برای تحقق صادرات غیرنفتی استان آماده هر گونه همکاری با کارگروه از جمله بسیج کردن فرمانداران استان برای همکاری در این رابطه است.
وی ابراز داشت: اگر قرار است در حوزه صادرات غیر نفتی استان اتفاقی رخ دهد تحقق این مهم به دست مدیران و فعالان اقتصادی خود استان است و کسی خارج استان برای تحقق این مهم گام بر نخواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد: برگزاری نشست متعدد و گذراندن مصوبات دیگر کافی است و مدیران استان باید در عمل و به صورت عملیاتی برای تحقق صادرات غیر نفتی استان برنامه ریزی و گام بردارند.
وی یادآور شد: میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، شیلات، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و صنعت معدن و تجارت استان با یک همکاری و همفکری نسبت به اعزام هیات تجاری و بازاریابی استان به کشور قطر به صورت ویژه اقدام کنند تا زمینه صادرات محصولات غیر نفتی استان به کشور قطر بیش از پیش فراهم شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 26آذر 96، کدمطلب: 82765908 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین