پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا نیست و نیازمند همراهی بیش از پیش شهروندان هستیم.

شعار سال: رحیم شهرتی فر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تبریز آلوده ترین هوای کشور را داشت، از مردم به ویژه کارکنان دولت خواست از خودرو شخصی برای تردد در سطح شهر استفاده نکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده عموم شهروندان از وسایل نقلیه عمومی یادآوری کرد: باتعطیلی مدارسباید سفرهای درون شهری کاهش یابد.

وی از اجرای طرح زوج و فرد در محدوده اجرای طرح ال ای زد در شهر تبریز برای 3 روز آینده خبرداد و گفت: با این اقدام 50 درصد تردد خودروها در سطح شهر کاهش می یابد.

وی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف شد تا در حاشیه شهرستان تبریز تمامی معادن شن و ماسه را تعطیل کند و پلیس راهور نیز با خودروها و اتوبوس های دودزا به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

هوای کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز هفت روز متوالی است که در وضعیت ناسالم قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 26آذر 96، کدمطلب:۶۳۶۲۹۷۱، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین