پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
نماینده مردم بروجرد و اشترینان از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای سد شهید بروجردی خبر داد.

شعارسال: نماینده مردم بروجرد و اشترینان از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای سد شهید بروجردی خبر داد.

عباس گودرزی اظهار کرد: بودجه 97 توسط رئیس جمهور تسلیم مجلس شد که مشکلات زیادی در آن مشاهده شده است که طی روزهای آتی به تفسیر گزارشی در مورد آن خواهم داد.

وی با اشاره به سدهای بروجرد، افزود: سد آبسرده مجددا فعال شده و پروژه شهید بروجردی از حالت توقف خارج شد؛ هفته قبل در سازمان برنامه و بودجه حضور یافته و دیدم ردیف را فعال کرده و 20 میلیارد ریال اعتبار برای این سد در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم بروجرد تصریح کرد: با پیگیری این مبلغ را به 30 میلیارد ریال افزایش دادیم و قول دادند این مبلغ نهایی و در دفترچه بودجه چاپ شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: متاسفانه وقتی دفترچه بودجه در مجلس تحویل داده شد رقم مورد نظر برای این سد دیده نشده بود که در این راستا پیگیری لازم صورت گرفت و قرار شد این مسئله پیگیری شود.

وی با اشاره به سد آبسرده اضافه کرد: سد آبسرده به جهت اینکه در سال های گذشته رقم پروژه کم دیده شده امسال نیز رقم قابل توجهی برای آن در نظر گرفته نشده به طوری که امسال 40 میلیارد ریال اعتبار برای آن اعلام شد.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: این رقم هم با پیگیری به 60 میلیارد ریال افزایش داده شد و قرار شد تقریبا به هر یک از سدها 50 درصد اعتبار اضافه شود.

گودرزی با بیان اینکه حدود ده سد فعال در استان لرستان وجود دارد، افزود: تعدادی از این سدها پیشرفتی بالای 90 درصد دارند اما سد آبسرده حدود 32 درصد پیشرفت دارد.

وی اظهار کرد: امسال در مجموع برای دو سد شهید بروجردی و آبسرده 9 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که به نظر می رسد این میزان اعتبار کافی نیست و روند تکمیل را طولانی تر می کند.

نماینده مردم بروجرد با اشاره به راه آهن بروجرد، تصریح کرد: در بودجه های سال گذشته فقط اسمی از آن برده می شد و ردیف اعتباری به آن تعلق نمی گرفت که با پیگیری های صورت گرفته قرار شد آنتن دورود - بروجرد را در پروژه دورود-خرم آباد-اندیمشک ادغام کنند.

گودرزی گفت: باید این پیگیری استمرار داشته تا ردیف آن را فعال کرده تا به خط راه آهن ملایر وصل شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 96092714821، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین