پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال و با تلاش پیمانکاران تمام کارگاه‌های راه‌آهن اردبیل فعال است.

شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال و با تلاش پیمانکاران تمام کارگاه‌های راه‌آهن اردبیل فعال است.

محبوب حیدری در نشست مدیران حوزه راه و راه‌آهن در اردبیل اظهار کرد: با تلاش استاندار اردبیل چندین جلسه در سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص 100 درصدی اعتبارات و افزایش منابع اعتباری راه‌آهن اردبیل برگزار شده که نتیجه آن افزایش محسوس اعتبارات این پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: غیر از اعتبار 86 میلیارد تومانی امسال راه‌آهن که با پیگیری استاندار اردبیل تخصیص 100 درصدی پیدا کرده است 50 میلیارد تومان دیگر نیز به این رقم افزوده شد که در مجموع امسل 136 میلیارد تومان منابع اعتباری به راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه برای سال آینده نیز راه‌آهن اردبیل تنها پروژه‌ای است که در بین پروژه‌های اولویت‌دار استان اردبیل با 22 درصد افزایش اعتبار برای آن پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: برای سال آینده 105 میلیارد تومان اعتبار برای راه‌آهن اردبیل پیش‌بینی شده که از طرق مختلف به ویژه صندوق توسعه ملی این رقم تا 200 میلیارد تومان قابل افزایش است.

حیدری با بیان اینکه همه کارگاه‌ها و قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل فعال شده و امیدواریم برای تکمیل و افتتاح این پروژه تا سه سال آینده محسوس به نظر می‌‌رسد بیان کرد: امیدواریم بهترین شرایط برای تکمیل و راه‌‌اندازی این پروژه فراهم آید.

وی در ادامه سخنان خود به احداث دوبانده اردبیل سرچم و اردبیل آستارا اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها که در سال آینده به پیوست بودجه راه یافته است قطعا با سرعت بیشتری اجرایی و عملیاتی شده و حتی بعد از تکمیل فاز مطالعاتی فازهای اجرایی را به عینه شاهد خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد مجموعه ورزشی علی دایی و احداث دو سالن جدید در این مجموعه ورزشی تصریح کرد: با انتخاب مشاور این دو سالن را عملیاتی خواهیم کرد.

حیدری از احداث بیمارستان نجف‌زاده و تکمیل مطالعات توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر خبر داد و اظهار داشت: در سال آینده فاز اجرایی این بیمارستان شروع می‌شود.

وی ادامه داد: اعتبارات راه و شهرسازی نه تنها کاهش نیافته بلکه در سال آینده 112 درصد افزایش اعتبار را شاهد خواهیم بود و اکثر پروژه‌های در حال اجرای ما به ویژه محور اردبیل مشگین‌شهر - اهر و محورهای مواصلاتی جنوب استان تکمیل و زمینه بهره‌برداری از آن فراهم می‌آید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 آذر 1396، کدخبر: 96092715108، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین